Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.09.2009, 15:33
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.737
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sos Näytä viesti
mut omassa kilpurissa ei onneks näitä murheita ole ollu ei yhtään vetari/murros vaurioo kisoissa ole ollu,en ainakaan muista
Eiks Kuksasta Lahden "muta"kisassa hajonnut jotain akselista. Yks pyörä ainakin jumitti.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.10.2009, 21:12
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kivinen Näytä viesti
Eiks Kuksasta Lahden "muta"kisassa hajonnut jotain akselista. Yks pyörä ainakin jumitti.
KARTAANIN PULTIT OLI PYÖRINY AUKI JA RISTIKKO JUMITTI KATAANI PUTKEN SISÄLLÄ.SINÄNSÄ JÄLKEEN PÄIN HUVITTAVA TAPAUS JÄLKIKÄTEEN AJATELTUNA KU AVASIN KARDAANIPUTKEN JA TOTESIN KAVERILLE ETTEI TÄÄLLÄ MITÄÄN VIKAA OLE,MENI HETKEN AIKAA ENNEN KU TAJUTTIN ETTEI KUMPIKAAN OLLU IROTTANU KARDAANIA.JA OUTOA TAPAUKSESSA OLI SE,ETTÄ LAIPAN KAIKKI KIERTEET OLI EHJIÄ JA KAHDESTA PULTISTA KIERTEET PUTSAAMALLA OLIS SELVINNY,MUT YLLÄTYS YLLÄTYS ET VAIHDETTIIN KAIKKI.JA SYY TAPAHTUNEESEEN OLI LUULTAVASTI EDELLISEN REISSUN PIKKU PIKKU VAHINKO KU KILPURI TIPPU PUOLIKS TIELLE KU KULETUS AUTON KIINNITYS LENKIT PETTI,ELI KUKSAN TAKAPYÖRÄT TIPPU TIELLE JA ETUPYÖRÄT PYSY LAVALLA ONNEKS KAIKKI TAPAHTU JUST KU NOUSTIIN MOTARILTA JA LÄHETTIIN RISTEYKSESTÄ ELI VAUHTIA,EHKÄ10KMH KU JUST ENNEN SITÄ MOTARILLA 80-125.OIS VOINU MENNÄ KUKSA HUONOKS(OIS VOINU PETTÄÄ MUUTAKI VOIMAN SIIRRON OSIA)
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.10.2009, 21:33
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus

jahas, pitää vissii suitsukkeeseen tilata ku perinteiset murtumattomat ei kestäny. mitkäs kepit tuohon sitte pitäis laittaa kun on kahta eri mallia kokeillu, vakiota ja vissiin pitäs olla kestävempi malli (ehc 4010) lukee kepissä, niin se on kierteellä noin 90astetta..
__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.10.2009, 14:43
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.870
Perusasetus

Meilla oli 413 suikassa Finland trophyssa tuollaiset TML cromo murrrokset. Hyvin tuntuivat kestävän puolet kisasta, jolloin katkesi molemmat veto-akselit. Eli tästä voimme tehdä johtopäätöksen, että nyt murros kestää ja veto-akseli toimii sulakkeena. Vielä kun saisi vahvemmat veto-akselit jotka kestäisi tuon räjähtävän voiman joka tuosta motista lähtee. Entäs mikä sitten hajoo kun veto-akseli ja murros on riitävän kestävät? (Välitys, kardaani vaiko peräti beadlokin pultit?)
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.10.2009, 18:36
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus

Niin, ehkä niin parempi että on ne vetoakselit sulakkeena sitten. täytyy varmaan laittaa 413 mallin vetoakselit josko ne olis sitten kestävemmät.
__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.10.2009, 20:35
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.870
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jammu Näytä viesti
Niin, ehkä niin parempi että on ne vetoakselit sulakkeena sitten. täytyy varmaan laittaa 413 mallin vetoakselit josko ne olis sitten kestävemmät.
Kyllä mun mielestä olis melkeen parempi, että murros pamahtaa ennen kuin akseli. On ainakin helpompi ja nopeempi vaihtaa murros kuin sisäpäästään katkennut vetari.
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.10.2009, 22:53
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

no, entäs, jos ei tartteis vaihtaa sitä murrosta tai tikkua?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 10:30 (GMT +2).