![]() |
TML chromomurros!
Joko on porukoilla ollu koeponnistuksessa?
Hinta näyttäs olevan kohillaa taas jos vaan kestää! http://www.offroadtarvike.fi/app/product/view/-/id/448 |
mistään mitään tiiä mut ei me niitä turaoffissa rikki saatu vaiikka välillä vähään hojolle kenkää annetiinki,mut ei kai yhen kisan perusteela mitää voi sanoakkaan
|
Lainaus:
|
eli siis nuo saattaapi olla mallia kestävät täytyypi joku päivä käyä kokelemassa lisää
|
Lainaus:
|
Luulis, että se on koko nivel tuota samaa cromiseosta, vai miten niin pistää silmään tuo musta vetotikun pätkä tossa nivelessä kuitenkin, joka on aina niissa orkinaaleissa tml:issä katkennu. nimimerkillä muutaman hajottaneena naurettavissa paikoissa
|
pitäähän sitä nukkua että jaksaa eihä me hävitty ees montaa tuhatta pistettä
|
Mulla oli ensimmäiset testissä tuolla Paratiisioffissa, saivat siellä ensi kengitykset. Sit tuolla Turaoffissa hakkuutin lukko päällä keula pomppien sitä kallioo ylös mikä oli siinä "mahtuuko" rastin jälkeen.
Tuntus kyllä kestäviltä ainaskii noilla 36"silla. |
Oho, kuulostaa ihan siltä, että vois mennä hankintalistalle, kun ei oo hinnan kiroissakaan nuo :eek: Minkäslaisessa pelissä Kartsa sulla on ne kiinni ? :) niin ja minkäslainen rengastus on pirssissä ?
edit. pitää ensin ajaa loppuun nuo tojotan orkkikset ja sitte vois heittää tollaset alle.. |
Lainaus:
Paineet edessä oli 0,40 |
ootte siis vielä ajanu osakaasulla!! ;),eli silloin ne todistettavasti on kestäviä kunnes vetari menee poikki sulake siirtyy sinne,
toyotan tikku katkee( pitkä sekä lyhyt) aina siitä sokan urasta. vuosi kromomurroksilla(pitkä pelloilla) ajettu saldo yks vetotikku lyhyemmältä puolelta. |
Volvon Cromo murrokset on silloin kestäviä kun porttaali rattaat hajoo ensin,menee napa jumiin täydellä kaasulla ja vetari menee poikki ja murroksessa ei mitään vauriota.
RCV PERFORMANCEN cromo murroksilla ainakin sen voi tehdä. Mä voisin kyllä ottaa testiin tollasia volvon akseleihin niin katottais mitä ne kestää. |
mut sekin kannattaa miettiä et mikä siellä on halvin ja helpoin pitää sulakkeena.mut omassa kilpurissa ei onneks näitä murheita ole ollu ei yhtään vetari/murros vaurioo kisoissa ole ollu,en ainakaan muista
|
Ei taida olla tota toyotan isompaa murrosta cromona? (siis uudempi LJ)
|
Lainaus:
niin eli se murros EI hajoo niin ei sen väliä vaikka siellä on hj-bj-lj kokoluokan kromo. sulake on vetoakseli joka tulee perä murikasta murrokselle. eli tikkuja menny poikki mulla 1kpl mikjus:silla 2kpl |
Laitettii mun hiluksii viikonloppuna lonkkarit et eiköhän sitä pääse fintrophyssä vetokepin vaihtoo!:D
|
Eikös se isompi ole juuri tuo.
NTA-18 hILUX89- JA 4-RUNNER NTA-18 HDJ-80 |
ot...
onkos kukaa kokeillu noita trail-gearin murroksia? parempi alkuperäinen ja hinta vain 69 usd eli n.50€. halpoja, ajattelin itse kokeilla niitä ens alkuun.
|
Lainaus:
Jos pistät tilaten, niin tilaa samalla mullekkin :P |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
onkos"tuttavallisesti" kromo-timo murroksien kestävyys tuloksia tullu?? kuulemma joku olis testaillu..?? oliko niissä se keskitähti ihan sitä kromoo vai m-300:sta niin kuin kromo lonkkareissa??
|
Lainaus:
|
jahas, pitää vissii suitsukkeeseen tilata ku perinteiset murtumattomat ei kestäny. mitkäs kepit tuohon sitte pitäis laittaa kun on kahta eri mallia kokeillu, vakiota ja vissiin pitäs olla kestävempi malli (ehc 4010) lukee kepissä, niin se on kierteellä noin 90astetta..
|
Meilla oli 413 suikassa Finland trophyssa tuollaiset TML cromo murrrokset. Hyvin tuntuivat kestävän puolet kisasta, jolloin katkesi molemmat veto-akselit. Eli tästä voimme tehdä johtopäätöksen, että nyt murros kestää ja veto-akseli toimii sulakkeena. Vielä kun saisi vahvemmat veto-akselit jotka kestäisi tuon räjähtävän voiman joka tuosta motista lähtee. Entäs mikä sitten hajoo kun veto-akseli ja murros on riitävän kestävät? (Välitys, kardaani vaiko peräti beadlokin pultit?)
|
Sivu luotu: 00:22 (GMT +2). |