Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   TML chromomurros! (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=63321)

azizp 16.09.2009 15:36

TML chromomurros!
 
Joko on porukoilla ollu koeponnistuksessa?
Hinta näyttäs olevan kohillaa taas jos vaan kestää!

http://www.offroadtarvike.fi/app/product/view/-/id/448

sos 16.09.2009 18:48

mistään mitään tiiä mut ei me niitä turaoffissa rikki saatu vaiikka välillä vähään hojolle kenkää annetiinki,mut ei kai yhen kisan perusteela mitää voi sanoakkaan

azizp 16.09.2009 19:02

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sos (Viesti 593177)
mistään mitään tiiä mut ei me niitä turaoffissa rikki saatu vaiikka välillä vähään hojolle kenkää annetiinki,mut ei kai yhen kisan perusteela mitää voi sanoakkaan

Kyllä siitä yhestä kisasta jo jonkunlaisentuntuman saa! Meni Juuan kisassa 3 tavallista murtumatonta murrosta!:eek:

sos 16.09.2009 20:03

eli siis nuo saattaapi olla mallia kestävät täytyypi joku päivä käyä kokelemassa lisää

baxxter 16.09.2009 20:17

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sos (Viesti 593177)
mistään mitään tiiä mut ei me niitä turaoffissa rikki saatu vaiikka välillä vähään hojolle kenkää annetiinki,mut ei kai yhen kisan perusteela mitää voi sanoakkaan

Taisitte kenkiä sitä vaan unissanne, sen parissa kisa tais vierähtää :D

Turpo-Urpo 16.09.2009 21:08

Luulis, että se on koko nivel tuota samaa cromiseosta, vai miten niin pistää silmään tuo musta vetotikun pätkä tossa nivelessä kuitenkin, joka on aina niissa orkinaaleissa tml:issä katkennu. nimimerkillä muutaman hajottaneena naurettavissa paikoissa

sos 16.09.2009 21:22

pitäähän sitä nukkua että jaksaa eihä me hävitty ees montaa tuhatta pistettä

Kartsa 16.09.2009 21:27

Mulla oli ensimmäiset testissä tuolla Paratiisioffissa, saivat siellä ensi kengitykset. Sit tuolla Turaoffissa hakkuutin lukko päällä keula pomppien sitä kallioo ylös mikä oli siinä "mahtuuko" rastin jälkeen.

Tuntus kyllä kestäviltä ainaskii noilla 36"silla.

Turpo-Urpo 16.09.2009 21:30

Oho, kuulostaa ihan siltä, että vois mennä hankintalistalle, kun ei oo hinnan kiroissakaan nuo :eek: Minkäslaisessa pelissä Kartsa sulla on ne kiinni ? :) niin ja minkäslainen rengastus on pirssissä ?

edit. pitää ensin ajaa loppuun nuo tojotan orkkikset ja sitte vois heittää tollaset alle..

Kartsa 16.09.2009 21:41

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Turpo-Urpo (Viesti 593275)
Oho, kuulostaa ihan siltä, että vois mennä hankintalistalle, kun ei oo hinnan kiroissakaan nuo :eek: Minkäslaisessa pelissä Kartsa sulla on ne kiinni ? :) niin ja minkäslainen rengastus on pirssissä ?

Toyota LJ73, renkaina 36x13,5-15 Irok

Paineet edessä oli 0,40

toyota4x4 16.09.2009 21:52

ootte siis vielä ajanu osakaasulla!! ;),eli silloin ne todistettavasti on kestäviä kunnes vetari menee poikki sulake siirtyy sinne,
toyotan tikku katkee( pitkä sekä lyhyt) aina siitä sokan urasta.
vuosi kromomurroksilla(pitkä pelloilla) ajettu saldo yks vetotikku lyhyemmältä puolelta.

tapsa4x4 16.09.2009 22:00

Volvon Cromo murrokset on silloin kestäviä kun porttaali rattaat hajoo ensin,menee napa jumiin täydellä kaasulla ja vetari menee poikki ja murroksessa ei mitään vauriota.
RCV PERFORMANCEN cromo murroksilla ainakin sen voi tehdä.

Mä voisin kyllä ottaa testiin tollasia volvon akseleihin niin katottais mitä ne kestää.

sos 16.09.2009 22:05

mut sekin kannattaa miettiä et mikä siellä on halvin ja helpoin pitää sulakkeena.mut omassa kilpurissa ei onneks näitä murheita ole ollu ei yhtään vetari/murros vaurioo kisoissa ole ollu,en ainakaan muista

_Metal_ 16.09.2009 22:39

Ei taida olla tota toyotan isompaa murrosta cromona? (siis uudempi LJ)

toyota4x4 17.09.2009 06:28

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja _Metal_ (Viesti 593317)
Ei taida olla tota toyotan isompaa murrosta cromona? (siis uudempi LJ)

miksi ihmeessä pitäs edes olla???

niin eli se murros EI hajoo niin ei sen väliä vaikka siellä on hj-bj-lj kokoluokan kromo. sulake on vetoakseli joka tulee perä murikasta murrokselle.

eli tikkuja menny poikki mulla 1kpl
mikjus:silla 2kpl

azizp 17.09.2009 06:47

Laitettii mun hiluksii viikonloppuna lonkkarit et eiköhän sitä pääse fintrophyssä vetokepin vaihtoo!:D

Tojo4wd 17.09.2009 08:06

Eikös se isompi ole juuri tuo.

NTA-18 hILUX89- JA 4-RUNNER

NTA-18 HDJ-80

burton 17.09.2009 09:44

ot...
 
onkos kukaa kokeillu noita trail-gearin murroksia? parempi alkuperäinen ja hinta vain 69 usd eli n.50€. halpoja, ajattelin itse kokeilla niitä ens alkuun.

Viipo 17.09.2009 10:41

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja burton (Viesti 593380)
onkos kukaa kokeillu noita trail-gearin murroksia? parempi alkuperäinen ja hinta vain 69 usd eli n.50€. halpoja, ajattelin itse kokeilla niitä ens alkuun.

Ite en hojossa 39,5 boggereilla vielä rikki saanu, mut se nyt ei kerro vielä mitään.

Jos pistät tilaten, niin tilaa samalla mullekkin :P

kivinen 17.09.2009 15:33

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sos (Viesti 593294)
mut omassa kilpurissa ei onneks näitä murheita ole ollu ei yhtään vetari/murros vaurioo kisoissa ole ollu,en ainakaan muista

Eiks Kuksasta Lahden "muta"kisassa hajonnut jotain akselista. Yks pyörä ainakin jumitti.

lepoantti 17.09.2009 15:43

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 (Viesti 593343)
miksi ihmeessä pitäs edes olla???

niin eli se murros EI hajoo niin ei sen väliä vaikka siellä on hj-bj-lj kokoluokan kromo. sulake on vetoakseli joka tulee perä murikasta murrokselle.

eli tikkuja menny poikki mulla 1kpl
mikjus:silla 2kpl

ja täällä lepajoella Janilla ainakin yksi tikku mennyt lonkkareilla...

toyota4x4 13.10.2009 20:49

onkos"tuttavallisesti" kromo-timo murroksien kestävyys tuloksia tullu?? kuulemma joku olis testaillu..?? oliko niissä se keskitähti ihan sitä kromoo vai m-300:sta niin kuin kromo lonkkareissa??

sos 13.10.2009 21:12

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kivinen (Viesti 593470)
Eiks Kuksasta Lahden "muta"kisassa hajonnut jotain akselista. Yks pyörä ainakin jumitti.

KARTAANIN PULTIT OLI PYÖRINY AUKI JA RISTIKKO JUMITTI KATAANI PUTKEN SISÄLLÄ.SINÄNSÄ JÄLKEEN PÄIN HUVITTAVA TAPAUS JÄLKIKÄTEEN AJATELTUNA KU AVASIN KARDAANIPUTKEN JA TOTESIN KAVERILLE ETTEI TÄÄLLÄ MITÄÄN VIKAA OLE,MENI HETKEN AIKAA ENNEN KU TAJUTTIN ETTEI KUMPIKAAN OLLU IROTTANU KARDAANIA.JA OUTOA TAPAUKSESSA OLI SE,ETTÄ LAIPAN KAIKKI KIERTEET OLI EHJIÄ JA KAHDESTA PULTISTA KIERTEET PUTSAAMALLA OLIS SELVINNY,MUT YLLÄTYS YLLÄTYS ET VAIHDETTIIN KAIKKI.JA SYY TAPAHTUNEESEEN OLI LUULTAVASTI EDELLISEN REISSUN PIKKU PIKKU VAHINKO KU KILPURI TIPPU PUOLIKS TIELLE KU KULETUS AUTON KIINNITYS LENKIT PETTI,ELI KUKSAN TAKAPYÖRÄT TIPPU TIELLE JA ETUPYÖRÄT PYSY LAVALLA ONNEKS KAIKKI TAPAHTU JUST KU NOUSTIIN MOTARILTA JA LÄHETTIIN RISTEYKSESTÄ ELI VAUHTIA,EHKÄ10KMH KU JUST ENNEN SITÄ MOTARILLA 80-125.OIS VOINU MENNÄ KUKSA HUONOKS(OIS VOINU PETTÄÄ MUUTAKI VOIMAN SIIRRON OSIA):)

Jammu 13.10.2009 21:33

jahas, pitää vissii suitsukkeeseen tilata ku perinteiset murtumattomat ei kestäny. mitkäs kepit tuohon sitte pitäis laittaa kun on kahta eri mallia kokeillu, vakiota ja vissiin pitäs olla kestävempi malli (ehc 4010) lukee kepissä, niin se on kierteellä noin 90astetta..

PeteTurku 14.10.2009 14:43

Meilla oli 413 suikassa Finland trophyssa tuollaiset TML cromo murrrokset. Hyvin tuntuivat kestävän puolet kisasta, jolloin katkesi molemmat veto-akselit. Eli tästä voimme tehdä johtopäätöksen, että nyt murros kestää ja veto-akseli toimii sulakkeena. Vielä kun saisi vahvemmat veto-akselit jotka kestäisi tuon räjähtävän voiman joka tuosta motista lähtee. Entäs mikä sitten hajoo kun veto-akseli ja murros on riitävän kestävät? (Välitys, kardaani vaiko peräti beadlokin pultit?)


Sivu luotu: 00:22 (GMT +2).