![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli tos 60:ses joku edellinen roplaaja laittanu ihan 8.8 pulteilla korvat kiinni ja hyvin on jouset kulkenu mukana.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja se unohtui toki eilen että katsuri sanoi myös että pultti voisi olla vastaavalla kovuudella ku niitti...
__________________
ex 4wdwannabe -= In Lockers We trust! =- LeijonaEmot RY supporter http://www.noonansuomi.net/ |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Vanha aihe mutta koskee juuri sitä asiaa mistä haluan enemmän tietoa. Eli pitäisi korjailla BJ:n runkoa aikalailla. Ei siis ole mätä mutta muutamia ratkeamia ja pari lahokohtaa pitäisi fiksata kuntoon.
Eli onko niittien vaihtaminen pultteihin sallittua? Helpompi olisi korjata jos parista kohtaa ottaisi esim. korin korvakoista niitit pois ja korvaisi pulteilla? Sama takalehtijousien etutapit vaatii pientä fiksausta että tulisi täydelliset esimerkiksi sinkitystä ajatellen. Jossain jenkkilän foorumilla näin kun oli irroitettu runko kaikista niiteistä ja maalattu läpikotaisin, kun tuossahan kahteen osaan irtoaa tuo runko... |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Mä väitän että on. Nyloc-mutteri tai kierrelukitetta vielä kaveriks ni ei purkene tärinästä jos on jotain kriittisempiä osia.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
![]() |
Luokat |
runko korjaus halkeama |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rungon korjaus | Vilz | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 15.11.2015 15:55 |
hj rungon muutoksesta? | Jani E | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.04.2006 19:18 |
Rungon hiekkapuhallus | JERKKU | O/M/V Muut | 2 | 05.03.2006 22:13 |
Rungon kunnostus | Vuosimallit 1968-1982 | 0 | 25.03.2003 23:31 | |
Veten huollot ja korjaukset.... | Yleiset | 0 | 05.09.2002 23:53 |