![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Onks tää nyt sitten SOA? ![]() ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Eikun "köyhänmiehen korotussarja"...joskus muuttuu oikeanlaisilla lisäjousilla kyllä ihan hyväksi tuo alusta. Maantieajossa kuten pikkupompuissakin ihan hyvä. Ja ennenkaikkea korottaa että renkaat mahtuu helpommin alle..makuasioista ei voine kiistellä, laiton korotus tuo ei pitäisi olla muutoskatsastamattakaan.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kuinkas paljon toi jousisysteemi heikentää sisään joustoa? Kiehtois saada kans etupäähän ryhtiä
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Jos on tarpeeks kuoleentuneet lehtijouset niin ei mahottomasti heikennä joustoa. Tai ainakin mun hj60 on tuommosella yhistelmä jousituksella löysempi kuin nimim. Alaricin Hiluxi rough countryilla.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Menee vähän aiheen sivuun.
Mutta varastetaan erään kaverin ideaa, joskus kuuntelin vierestä kun kaveri selvitti. Ja idea vois olla ihan hyvä??? http://kuvablogi.com/nayta/2254735/ Kuoleentuneet lehdet. Laitetaan akselin keskelle kierre jousi, joka on saranoidun pedin päällä. Tai ei kierre jousi edes välttämäti saranoitua petiäkään tarvii. Ja jos ei tarpeeksi jäykkää jousta löydy, niin laittaa vaikka pari kappaletta rinnakkain. Eli ideana, maantiellä/"normaali" käytössä, kun kuorma tulee tasaisesti auton päälle, apukierrejousi keskellä ottaa kuormaa vastaan ja tuo kantokykyä. Mutta maastossa, koska jousi on keskellä, se ei heikennä risti joustoa.
__________________
http://s1269.photobucket.com/user/Je...?sort=2&page=0 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Joku väitti että toi kierrejousi keskellä tuo kaatuma tautia tullessaan.
Saattaa kyllä tuupata kallistuksissa koria enemmän kallelleen.
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
#7
|
||||
|
||||
![]() ongelmajätteen toinen tuleminen 2010
ongelmajätteen toinen tuleminen 2010
takarunkoon piti hitsata noin 250x130x4mm paikka: koneeseen parhaimmat mahdolliset öljyt: hitsausta: http://www.youtube.com/watch?v=4IQ-1ycLzB8 perässä ei välystä juuri ollenkaan (siinä on joku spermanin perä ![]() http://www.youtube.com/watch?v=NgvL7vJ-f4g auto on nimensä veroinen! edit. mulle saa tarjota EHJÄÄ 100% lukollista taka akselia, tuo nykyinen on ihan paska. vaihdelaatikoita mulla on jo 2kpl ehyitä kun vaan kerkeis vaihtaa
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC Viimeksi muokannut VonLeka : 03.07.2010 20:18 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
antaa varmaan mukavan jysäyksen tuo välys revittäessä
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Hyvältä näyttää! Paljonko on lateja edessä/takana nuitten kierrejousien kanssa? Pitäis omaan hoijakkaankin alkaa laittamaan kierrejouset lisäksi ja tuntuu että joku on lateja lisännyt, mutta silti jousipakat ainakin takana ovat ihan suorana. Tosin takariipukkeitakin on jatkettu, joka varmasti vaikuttaa myös.
Tarkoituksena siis olisi laittaa alkuperäisen pituiset riipukkeet ja nuo bmw e30 jouset, kun nykyään on niin helkutin kova ajaa
__________________
Metässä ollaan ja metsään mennään |
#10
|
||||
|
||||
![]()
joo kyllä on paska perä, teoriassa mulle myytiin ehyenä kuten myös edelliselle omistajalle. 30mm hylsyllä ja metrin jatkovarrella yritin kiriä mutteria, kyllä se vähän kiri mutta välys ei pienentyny
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
#11
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC Viimeksi muokannut VonLeka : 30.08.2014 22:24 |