![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tarviikos kartaanin olla suorassa linjassa? eli takapäässä akselin puoleinen pää tulisi noin 5-10cm "sivuun" verrattuna jakolaatikon päähän.Onko merkitystä?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Nivassa taitaa olla aika paljon enemmän pielessä jo vakiona
__________________
Tanner RMX LS2 Jeep CJ7 V8 |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Ei ainakaan Jykillä ollut mitään ongelmia promodi suzukissa hiluxin akseleilla ja suikan jakiksella että oli kardaani kulki vinossa. Ja tehoa tais olla +200hp ja 37" boggerit/Irocit alla..
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Jotain pientä saatu taas aikaseksi.Kuvia myöhemmin illalla.
Kuinka pitkä on hj:n kartaanit?entäs sopiiko esim bj:n kartaani hj:n periin?bj:n kartaanien pituudet? |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Bertan kardaanien laipat käy yksiin hojon "vanhempien" laippojen kanssa, eli ei kytkettävällä lukolla varustettuihin. Laippa tosin on pinjonissa samanlaisilla booreilla molemmissa.
Tojotan kardaanien oma matsku on jokseenkin heppoista, mutta 76mm vesijohtoputki 6mm seinämällä menee kivasti päälle ja kestää rymytä kivikossa... |
|
#6
|
||||
|
||||
|
rungonpään kiinnikkeet taakse tukivarsille tehtynä:
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
tukivarret hepissä ja akseli oikealla paikallaan:
Lukkokin mahtuu toimimaan: Ja muutama vahvike ja paikka runkoon: Laatikon/jakolaatikon tuki pitää tehdä uusiksi.Oli entinen omistaja turaillut sen tuommoiseksi: Samalla nostan jakolaatikkoa pikkuisen.Tavoitteena suora pohja. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Jaahas tämäkin projekti taasen jatkuu, kun sain sen muutettua uusin tiloihin.Nyt olis 90 neliöö tilaa puuhailla.Rungosta sain ylimääräiset osat plasmalla poltettua pois.
Seuraavaksi etuakselin kimppuun. Jousitukseksi tulee ilmatikut. |