Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 06.09.2009, 23:02
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sako Näytä viesti
Joo kone on 4l ja automaattilaatikko.
Ei ole ollenkaan vaikea homma, mutta öljyinen ja voi olla vittumainen. Jos ei ole korotettu niin pitäisi saada joko konetta ylös tai sitten akseli alas (=etuiskarit ja vakaaja irti), öljypohja irti (voi olla pirun tiukassa jos ei ole aiemmin irrotettu), vähän löysäät kampuran laakereita ja taaimmainen pukki irti. Vanha puolikas lohkosta varovasti naputellen pois ja uuden pyöräyttää saippualla tms. takaisin.

Osta sit samantien pari kampuran takastefaa, ne on aika helppo rikkoa ekalla kertaa kun vaihtaa ja sit öljypohjalle EHDOTTOMASTI yksiosainen tiiviste, moniosaisella et saa aikaiseksi kun läjäpäin kirosanoja ja vuotavan öljypohjan.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan Kc:n stefan vaihto perään Rotta-Racing Tekniikka & Jutustelu 2 16.05.2009 19:30
GR Patrolin vetoakselin stefan vaihto? RuF Tekniikka & Jutustelu 5 12.05.2009 21:22
Stefan vaihto Jeeppiin sjeeppi Tekniikka & Jutustelu 0 10.03.2007 08:18
LJ:n etuperän stefan vaihto Tekniikka & Jutustelu 8 27.04.2006 12:16
Takakardaanin stefan vaihto Tekniikka & Jutustelu 2 23.11.2003 21:22


Sivu luotu: 07:45 (GMT +2).