Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 05.09.2009, 10:11
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Aika hyvä kysymys, ilman moottoritietoja!!

Kuutosen takastefan takia ei tarvitse laatikkoa irroittaa, mutta nelosen ja dieselien takastefan vaihtoon täytyy laatikko poistaa!!

Kuutosen takastefa on kaksiosainen eli tuon näköinen: http://www.jamant.fi/stefa-cro4778126-p-1022.html , kun taas nelosen ja dieselien stefa on ihan tavallisen stefan näköinen, eli esim dieselin: http://www.jamant.fi/stefa-xjzjwj-25...8f-p-1882.html !!

Viimeksi muokannut JAMANT : 05.09.2009 10:15
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan Kc:n stefan vaihto perään Rotta-Racing Tekniikka & Jutustelu 2 16.05.2009 19:30
GR Patrolin vetoakselin stefan vaihto? RuF Tekniikka & Jutustelu 5 12.05.2009 21:22
Stefan vaihto Jeeppiin sjeeppi Tekniikka & Jutustelu 0 10.03.2007 08:18
LJ:n etuperän stefan vaihto Tekniikka & Jutustelu 8 27.04.2006 12:16
Takakardaanin stefan vaihto Tekniikka & Jutustelu 2 23.11.2003 21:22


Sivu luotu: 10:53 (GMT +2).