![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Suzuki Sj 410 renkuleistaTervehdys Onkos kukaan kokeillu suzukiin boggereita esim 33x 15,5 et mahtuuko vielä kääntymään jos laitttaa vanteeksi et -44. Ei tarttis ostaa ja sit kokeilla ![]()
__________________
Off Road Klupi Ilimanmithän Ei sole poika mikhän muutako lorttapohjassa ja mättöä konepellille www.lvikemppioy.webs.com |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tuskimpa mahtuu. Tai ainakin ohjausta täytyy rajoittaa, tai laittaa spacerit. Vaikka en kyllä itse ainakaan 410:n akseleilla alkaisi tuollaisia renkaita haaveilemaan...
![]()
__________________
-Pauli- |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Joutuu rajoittamaan ohjausta.
Ilman etulukkoa kestää akselit hieman paremmin. Etulukolla saa vetarit/murrokset rikki aina kun siltä tuntuu. Marko |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Itellä on nyt 33x12,5 youkohama geolanderit ja vielä ainakin on kestäny akselit ja murrokset vaikka on etulukollakin saanut sikaa
![]()
__________________
Off Road Klupi Ilimanmithän Ei sole poika mikhän muutako lorttapohjassa ja mättöä konepellille www.lvikemppioy.webs.com |
#5
|
||||
|
||||
![]()
kyllä olen sitämieltä että tollanen 15.5 levee pokkeri pitää aika paljon enempi ku 12.5 geolanteri.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ja vielä puolet painavammatkin sen lisäksi...
__________________
-Pauli- |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mul oli vaan leikatut 33x15,5 SX:t... Murroksia meni kyllä Pitbulleillakin.
Renkaiden paino se just on mikä käy voimansiirron päälle. Alumiinivannetta vaan alle ja sisäpuolista "beadlockia" niin eiköhän se siitä ![]() Marko |
#8
|
||||
|
||||
![]() No
mikä olisi sitten paras mahdollinen koko Suikkaan tai rengas malli? Onko kokemusta? Itellä tosiaan toi youkohama ja muuten kyl tyytyväinen mut leveyttä pitäs saada lisää. Niin mikä ois sellainen kevyt ja levee ja soppeli rengas? Mistä ite ootte pitäny? Kestäsköhän akselit ja murrokset paremmin jos ne olis TML- vahvistamia? ( Noita boggereita)
Saako alumiinivanteita - offsetillä? Mistähän mä en oo törmänny
__________________
Off Road Klupi Ilimanmithän Ei sole poika mikhän muutako lorttapohjassa ja mättöä konepellille www.lvikemppioy.webs.com Viimeksi muokannut spede80 : 04.09.2009 07:41 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Eiköhän kannattaisi alkaa suunnittelemaan toyotan akseleita alle, niin ei tarvitsisi pähkäillä vetolaitteiston kestävyyttä isommillakaan renkailla.
![]()
__________________
-Pauli- |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Meneekö ne akselit muuten suoraan alle vai joutuuko kiinnikkeitten paikkaa muuttaan? No muuten ihan hyvä ajatus muttakun on jo kytkettävät lukot molemmissa akseleissa niin ei raskis luopua!
__________________
Off Road Klupi Ilimanmithän Ei sole poika mikhän muutako lorttapohjassa ja mättöä konepellille www.lvikemppioy.webs.com |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Omassa suikassa on alla 31" Boggerit ja vetarit & murrokset on 413-mallista, ei lukkoa edessä. Hyvin on kestänyt eikä ohjausta tarvitse rajoittaa.
__________________
Tumpula Racing Team |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Sukkelin välityksiä ja renkuleista | spede80 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 23.03.2009 18:48 |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |