![]() |
Suzuki Sj 410 renkuleista
Tervehdys
Onkos kukaan kokeillu suzukiin boggereita esim 33x 15,5 et mahtuuko vielä kääntymään jos laitttaa vanteeksi et -44. Ei tarttis ostaa ja sit kokeilla:D |
Tuskimpa mahtuu. Tai ainakin ohjausta täytyy rajoittaa, tai laittaa spacerit. Vaikka en kyllä itse ainakaan 410:n akseleilla alkaisi tuollaisia renkaita haaveilemaan...:rolleyes:
|
Joutuu rajoittamaan ohjausta.
Ilman etulukkoa kestää akselit hieman paremmin. Etulukolla saa vetarit/murrokset rikki aina kun siltä tuntuu. Marko |
Itellä on nyt 33x12,5 youkohama geolanderit ja vielä ainakin on kestäny akselit ja murrokset vaikka on etulukollakin saanut sikaa:) mut onko toi poggeri sit niin paljon pitäväpi et se hajottas vai? Vai aiheuttaako leveys?
|
kyllä olen sitämieltä että tollanen 15.5 levee pokkeri pitää aika paljon enempi ku 12.5 geolanteri.
|
Lainaus:
|
Mul oli vaan leikatut 33x15,5 SX:t... Murroksia meni kyllä Pitbulleillakin.
Renkaiden paino se just on mikä käy voimansiirron päälle. Alumiinivannetta vaan alle ja sisäpuolista "beadlockia" niin eiköhän se siitä :) Marko |
No
mikä olisi sitten paras mahdollinen koko Suikkaan tai rengas malli? Onko kokemusta? Itellä tosiaan toi youkohama ja muuten kyl tyytyväinen mut leveyttä pitäs saada lisää. Niin mikä ois sellainen kevyt ja levee ja soppeli rengas? Mistä ite ootte pitäny? Kestäsköhän akselit ja murrokset paremmin jos ne olis TML- vahvistamia? ( Noita boggereita)
Saako alumiinivanteita - offsetillä? Mistähän mä en oo törmänny |
Eiköhän kannattaisi alkaa suunnittelemaan toyotan akseleita alle, niin ei tarvitsisi pähkäillä vetolaitteiston kestävyyttä isommillakaan renkailla.;)
|
Meneekö ne akselit muuten suoraan alle vai joutuuko kiinnikkeitten paikkaa muuttaan? No muuten ihan hyvä ajatus muttakun on jo kytkettävät lukot molemmissa akseleissa niin ei raskis luopua!
|
Omassa suikassa on alla 31" Boggerit ja vetarit & murrokset on 413-mallista, ei lukkoa edessä. Hyvin on kestänyt eikä ohjausta tarvitse rajoittaa.
|
Sivu luotu: 07:30 (GMT +2). |