![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Tuosta Jeepin sektorivarresta, olikos se nyt niin että ne passas siihen Chevy G30 simpukkaan joka taas oli soppeli C03 sarjalaisiin? Mutta mulla ei ole tietoa millaset booritukset noissa Jeepin / Chevyn /ZFn simpukoissa on? Ja huomasin että C03 sarjalaisessa on vakiona ZFn tekemä simpukka mutta aivan eri kaliberia kuin tämä mulle PikkuValppiin tuleva.
Bemareissa varmaan on käytetty ja mulla itelläkin on yks Omegan joka oli samanlaisilla boorituksilla kuin orkkis tehostamaton ja Volvo 164 tehostettu - olis tosiaan mielenkiintoista tietää millanen simpukka Patrollissa on. EI olis aivan ekana tullu mieleen katella tuota Japanialaisesta autosta... ![]() Lisäsin tuonne ylös kuvan joka selventää muuten sekavaa tekstiä. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mistä löytyy SJ-413 peränlaakerit? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 04.05.2018 08:56 |
Mistä löytyy rangesta?? | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.03.2009 14:41 |
Mistä löytyy???? | eemu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 07.02.2008 08:06 |
mistä löytyy mogin ristikoita | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.11.2007 16:27 | |
Mistä löytyy mönkijän kärryjä? | Kumikameli | Chit-Chat | 1 | 02.03.2006 10:45 |