![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() HÖH !on se hyvä kun laitat sinne kaikki raskaimmat osat alle niin pysyy syvemmällä suossa. muista sit asentaa tupla vinssit keulaan mallia ISOT ja Painavat ettei tarvii repiä irti suosta ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Siinä aattelinkin vjähän peesata. Alle 200 kilonen MB OM605 turbo ois vahva vaihtoehto.
![]() ![]() Askille mietin vielä vaihtoehtoa. Joku jenkki jakis ja MB:n 722.357 automaatti voisi olla. Mitähän nuo jenkkien osat vaan maksaa??
__________________
MAASTURISTIT RY Dodge RAM 4x4 SLT Laramie 3500 Dually QuadCab 24ValveCummins EX: BJ-42 4.0l diesel (2H). Viimeksi muokannut peraaa : 30.08.2009 10:48 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
mb moottori+automaatti+jenkkijakis+unimoglaatikko= metrin verran pitää autoa jatkaa, ainakin.
Vai eikö käytetä unimogin kardaaniputkia? Akselit vissin 404 kun niitä pitää kerta kaventaa... helpompi olis ollu laittaa sit suoraan 411 akselit, ehkä. Mut hyvä siitä tulee, alkuperästä toyotaa oo kohta kun osat mitkä ei ruostu. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Aika isoja muutoksia hyvään valmiiseen kilvelliseen autoon. Kannattasko tehä jo vallan toinen kärry?
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuollasta mujua oli vaihteisto syönä. ![]() Kansi. ![]() ![]() ![]() Liikkuvat osat pyörähteli ihan nätisti. ![]() Ensviikolla korjataan askin kansi ja laitetaan motti huoltoon.
__________________
MAASTURISTIT RY Dodge RAM 4x4 SLT Laramie 3500 Dually QuadCab 24ValveCummins EX: BJ-42 4.0l diesel (2H). Viimeksi muokannut peraaa : 01.09.2009 16:23 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
kevyitä osihan nuo mogin osat on
![]() kuinka pitkä muuten tuo takakardaani putki on? ja etu..? |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kuvien perusteella en välttämättä lähtis edes purkamaan laatikkoa, kunnon huuhtelu ja uudet öljyt sisälle.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Jottei metsästä niin hirveesti vierottumaan pääse, niin pitää tehdä ensin vaan akseli- ja jousitus muutos. Sopivana aikana, vaikka vuoden päästä taas irrottaa loputkin "paskat" osat ja vaihtaa tilalle MB:n. Nyt näkee sinisilmäset tojotistit punasta, mutta pääsee noilla mersun osilla peesaamaan painoa vähän kevyemmäksi.
Jakikseksi ajattelin ameriikasta: http://www.atlas-tc.com/ Saa uuden ja varmasti kestävän jakiksen haluamillaan välityksillä sopusaan 2200$ hintaan. Painoa tällä on 50kg. MB:n mylly ja automaatti (yht n.240kg kuivapaino) jää 8cm lyhyemmäksi kuin nykyinen 2H+manuaali yhistelmä. Eli mylly, automaatti, jakis jäisi uudella kokoonpanolla jo yli 100kg kevyemmäksi kuin pelkästään 2H mylly.
__________________
MAASTURISTIT RY Dodge RAM 4x4 SLT Laramie 3500 Dually QuadCab 24ValveCummins EX: BJ-42 4.0l diesel (2H). |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Mercedes-Benz Unimog S 404 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2009 00:36 |
M: Mercedes... | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 10.04.2008 17:05 | |
M: Mercedes-Benz 300 GD | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 06.05.2007 08:08 | |
Mercedes SLR | Yleiset | 6 | 01.08.2004 02:20 | |
West McLaren Mercedes MP4-18 | petris | Formula 1 | 2 | 21.05.2003 11:01 |