Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 28.08.2009, 10:01
Solenoidi:n Avatar
Solenoidi Solenoidi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.02.08
Sijainti: Pohjois-savo, Kaavi
Viestit: 86
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Punanenä Näytä viesti
kirjastossa oli joku alfamerin kirja,olikohan "virittäjän käsikirja"...
sielä muistaakseni oli juttua aiheesta,jos muistan oikein niin pituus, halkaisija ,mutkat ja pinnan laatu vaikuttaa huomattavasti moottorin ominaisuuksiin...

Kiitti vinkistä. Pitää käydä Arabian rannassa hakemassa tuo oopus... Kattelin noita "pyhän savun"-sivustoja ja aikas teknis / tieteelliseltä näyttää nää hommat. Tässä ei tainnutkaan olla "oikotietä onneen".

Aikas hemmetinmoinen viritys: http://www.bufkinengineering.com/intake%20manifolds.htm
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ60 (H2) imusarjan kaasuläppä. peraaa Tekniikka & Jutustelu 7 26.04.2009 13:05
Suzukin imusarjan takaiskuventtiilistä kysymys anracing Tekniikka & Jutustelu 3 14.01.2008 13:41
patrollin imusarjan kaasuläppä Tekniikka & Jutustelu 0 16.07.2007 06:35
ZR1/LT5 imusarjan irroitus / Mielenkiintoinen sivu ZR1 Vuosimallit 1984-1996 1 29.01.2003 16:00


Sivu luotu: 14:15 (GMT +2).