![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Nyt olen keskustellut usean tahon kanssa ko. asiasta ja päädyin paikallisen katsastuskonttorin tulkinnan kanssa samoille linjoille tämän ajoneuvon suhteen eli käytän jatkossakin alkuperäisiä tankoja. Venäjällä tankosarja ei ole niin kallis että niitä ei raahtisi uusia ostaa solmuunmenneitten tilalle ja eipähän tarvitse minkään tahon kanssa riidellä. Ja onpahan jossain kohtaa se sulake jos alkaa tuolla laitteella offia ajamaan ihan tosissaan...
|
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs jos teet/teetät kaikessa hiljasuudessa vahvat tukivarret (orkkiksen näköset) esim. ainesputkesta, etkä kerro täällä palstalla kenellekkään
![]() Menee läpi myös katsastuksessa. Mihinkään kulmarautahitsauskötöstyksiin tuskin kannattaa sortua. |
|
||||
|
||||
![]()
Ihan uudessa nivassa tangot näyttäisi olevan paksumpaa putkea kuin vanhassa,seinävahvuudesta en tiedä...niitä vanhoja ohuita tankoja en laittaisi edes mummun pyykkitelineeseen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kun en tunne/tiedä asioitten taustoja/taustavaikuttajia jäi pikkuisen sekava maku tästä CUPkisojen sääntötulkinnoista. Kaiketi tämä juttu on viisainta jättää ainakin minun osalta juurikin tähän kohtaan ja jatkaa vanhalla mallilla. Ja siirtyä kuunteluoppilaaksi. Luulen että kaikille koukeroille löytyy jossain vaiheessa looginen selitys. |
|
|||
|
|||
![]()
Nyt on pitkittäiset varret vaihdettu uusiin alkuperäisiin ja en malta olla laittamatta kuvia ko. tikkuloista. Korostan että tikut on tehtaan jäljiltä ja täysin käyttämättömiä...
Kyllä siinä hymy leviää, onhan tämäkin auto huollettu ja korjattu käyttämällä vain alkuperäisiä varaosia... Eikun turvallista matkaa. |
|
||||
|
||||
![]()
No voi helvetti...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ite kun tekee niin se on parempi kun uus venäläinen. Mutta Suomen laki onkin sitten taas toista mieltä....
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ite tekisin päältä orkkiksen näkösen mutta vahvemman tukivarren. ei katastus mies huomaa
![]()
|
||||
|
||||
![]()
itse oisin kyllä saattanut noista ottaa puslat pois aukasta saumat ja hitsata paremmat itse tilalle, varsinkin kun ei näyty jokakohdassa valmiiksmi olevan. kyllä nuo jotenkin vielä normaalia ajossa ja tieliikenteessä menee, mutta ei ne hyvät oo vaikka onkin orkkis.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kuvan muokkausta | Tomppa82 | Chit-Chat | 38 | 06.09.2012 20:33 |
Nivan rakentelua | La tuskaa | Maasturiprojektit | 13 | 30.08.2008 21:29 |
Nivan renkaita | jiihaa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 02.05.2006 19:22 |
O: Nivan takaluukku | vepele | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.01.2006 16:51 |
Profiilin muokkausta yms. | jusssi | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 20.10.2005 19:38 |