![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#25
|
||||
|
||||
|
Nyt on vinssi tuunattu paikalleen ja vähän koeponnistettu samalla.
1. Vinssin asennus alkaa 2. Releet ja bilteman 60Ah akku(Kelvatkoot toistaseks) 3. Pientä vetotestiä sotakoneen kanssa. Olis noussu,mutta suikeli rupes kyntämään pottuvakoo siinä vaikeessa kun sotakone lähti ylämäkeen (Sotakoneella painoa 3850 ja Suikkeli painaa varmaan 1100 kuski kyydissä) 4. 150A Otti ja vielä jakso hyvin. Pitää vielä mitata virranotta stallissa 5. Narukita tuli vähän perseelleen ja hankashan se. Pitää korjata ennen tositoimia. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Suzukin vanteita | LaaLaa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 21 | 13.07.2007 09:21 |
| suzukin rakentelua .. | longfiedteam | Linkit | 2 | 10.01.2007 19:38 |
| Tarinoita tosi elämästä (työ sellaisesta) | Ex_inkkari | Chit-Chat | 5 | 15.11.2006 23:18 |
| o: suzukin | luke_L | O/M/V Muut | 0 | 14.11.2004 21:52 |
| Tarinoita TV-lupatarkastuksista | Laskos | This And That | 0 | 11.10.2002 10:55 |