![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() mahotonta meininkii ![]() ![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Juu en ois kyllä yksin ruvennu tuota tekemään, mutta tuolle kaverille tuttua puuhaa nuo pakosarjan teot. Olis varmaan mennyt puoli vuotta päästä tuohon vaiheeseen
![]() ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
nyt kun olette vauhtiin päässeet niin tehkääs minullekin yks sarja samoilla lämpösillä
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Pikkuhiljaa edistyny tuo sarja, hankala operaatio tehdä tuo pulssisarjan kollektori.. Vielä pintojen oikasu ja hiekkapuhallus
![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
pari kuvaa pakosarjasta hitsausta vaille ...nyt jo ajossa
Viimeksi muokannut HJ-61 : 25.08.2009 09:47 Perustelu: kuvat lisätty ja tekstiä muokattu |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Huomasitko eroa turbon toiminnassa pulssisarjan jälkeen ?
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Alle 2000 kierroksen lähtee ahtaa (HX35 imu56/pako65 #12), kuten alkuperäinenkin kynttiläsarja jaetulla pesällä.Toimii omasta mielestä työautona aivan hyvin.Että ei tuosta sarjanteosta haitaakaan ollu.
|