Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 20.08.2009, 07:36
Mise Mise ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.10.04
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 145
Perusasetus

HJ:n 4-vaihteinen loota on tyypiltään H42 ja 5-vaihteinen H55F. LJ:n loota on aivan eri kampe, tyypiltään R150F.

Toyotalla ei ainakaan minun tietääkseni ole ikinä ollut mitään yhdistelmää, jossa olisi ollut H-sarjan laatikko L-sarjan koneen perässä. Nämä kun ovat tyypillisesti "Hevy Duty" ja "Light Duty" -cruisereiden osia, joita ei alunperin ole samaan laitteeseen laitettu. Onhan kaikki tietysti tehtävissä, joku muu varmaan tietää enemmän.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään hj 61 vaihteisto vm-88 Rekisteröimätön O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 12.10.2008 20:31
O: BJ-75:n vaihteisto Tumppi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 10.03.2008 12:56
O:LJ vaihteisto bj45lava O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 04.04.2007 20:28
O: HJ vaihteisto RangeJohtaja O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 16.09.2006 20:33
o:bj-40 vaihteisto O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 28.01.2006 11:45


Sivu luotu: 00:04 (GMT +2).