Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 18.08.2009, 21:06
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
mutta eikös pakopaineesta ole ongelmia vasta 100.0 kovalla kuormituksella ja vähintään yhtä kova haitta on jos kone käy laihalla nousseiden ahtopaineiden takia 0.6->1.0
Sama se mikä se kuormitus on jos pakopaineet vaan nousee, paljon pakopainetta = paljon lämpöä, lämpö hajoittaa paikat.
Dieselissä voi seos olla vaikka kuinka laiha, tehoa ei vaan silloin ole ja kone sammuu jos menee niin laihalle ettei jaksa enää käydä
Sitävastoin liian paksu seos tekee taas sitä kuuluisaa lämpöä joka koneen hajoittaa.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj61 ahtopaineet JaakkoM Tekniikka & Jutustelu 1 11.07.2009 22:42
PATROLLIN AHTOPAINEET! nizzan Maasturiprojektit 4 09.02.2007 21:02
Ahtopaineet Ooppeli Tekniikka & Jutustelu 4 11.07.2006 20:54
hj 61 ahtopaineet Tekniikka & Jutustelu 1 03.04.2006 21:09
Ahtopaineet Tekniikka & Jutustelu 22 06.11.2005 11:28


Sivu luotu: 08:25 (GMT +2).