![]() |
hj61 ahtopaineet?
moi, mikä on hj61 ahtopaineet vakiona? onko normaalia että ne kylmällä koneella on n.1.0bar ja vähän ajan päästä n. puol kiloo?
|
jotain 0.6 alle se oli. kyllä pitäis kylmänä ja kuumana tulla saman verta!
|
Lainaus:
|
Itseäni toistaen, ei ne ahtopaineet tapa vaan pakopaineet.
|
Lainaus:
|
dieselissä ei seossuhteet vaikuta muuhun kuin tehoon.tärpätti kamppeet asia erikseen
|
Lainaus:
Dieselissä voi seos olla vaikka kuinka laiha, tehoa ei vaan silloin ole ja kone sammuu jos menee niin laihalle ettei jaksa enää käydä :D Sitävastoin liian paksu seos tekee taas sitä kuuluisaa lämpöä joka koneen hajoittaa. |
Lainaus:
mikähän tuon ahtopaineen noston tekee, kylmänä jos käynnissä niin tyhjäkäynnillä ahtoja 1bar ja vähän ajan päästä laskee n.0.5bar @ 900rpm |
siis tyhjäkäynnillä?!?! ahtopainetta 1 baari 900rpm :eek: jo on mahotonta meininkii :D ja sulla on ihan vakio 12ht? ettei vaan ois alipainetta tai sit on mittaris jotain häikkää?
|
Lainaus:
|
Olikohan tarkka vakiahtopaineet 0.52 12h-t moottorille. Itsellä ainakin pysynyt ihan siinä maksimissaan, eli hieman yli 0,5. Jos alkuperäinen turbokone, niin oliskos se n.1bar, kun se sytytti sen vikavalon, punaisen ledin(kierroslukumittarissa on 2 lediä vihreä ja punainen.)
Onko sulla sitten syttynyt tätä vikavaloa? voipi meinaan olla hukkaportti jumissa tms. Mutta ei se kyllä tyhjäkäynnillä CT26:lla ahda mitään... tai siis pitäisi kaiken järjen mukaan. |
Se punanen syttyy n.0,7bar.
|
Lainaus:
Minkä takia tuo punainen muuten syttyy, kakun vähyydestä vai mistä ? |
Mullakin on 0,8 ahdot eikä punanen ledi syty.
Ma luulen et se ois vaan varotusvalo esim. hukkaportin särkyes ettei kuski poleta konetta paskax liian isoilla ahdoilla. Sitä ahtomittarii kun ei vakiona oo.... |
Sivu luotu: 13:56 (GMT +2). |