Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.08.2009, 19:36
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.117
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Niin tosiaan unohtui mainita että se akseliputkessa oleva stefakin pitää vaihtaa!
Niin tosiaan,tuo akseliputkessa oleva stefa pitää sen öljyn sisällä.Laakeria ei tarvi välttämättä purkaa,jos ei samalla halua sitä uusia,mikä on kyllä viisasta,ku menee samalla purkamisella.Ja sit voi vaihtaa sen kurasuojakumin ku purkaa vanhan laakerin pois.

__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.08.2009, 21:02
komulainen komulainen ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.08.08
Sijainti: Raahe
Viestit: 75
Perusasetus

Holkki on pois, mutta laakeri ei lähe mihinkään
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.08.2009, 21:50
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Perusasetus

Lisää voimaa, tai ajele olutohjattavalla rälläkällä sisäkooli poikki. ÄLÄ ajele liian syvälle, ettei tule vetariin jälkiä.
__________________
WORRY

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.08.2009, 22:04
komulainen komulainen ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.08.08
Sijainti: Raahe
Viestit: 75
Perusasetus

nyt mää korkkaan pari olutta ja saunaan sitte itken itteni uneen ja huomena uus raivo päälle
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.08.2009, 23:51
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Joo siitä laakerin sisäkoolista kannattaa ajaa semmonen siivu pois että kuulat mahtuu tulemaan pihalle, sit lähtee se laakeripesä irti ja sit vetää sisäkooliin taas siivun ja lyö siihen taltalla et kooli halkeaa.
Kasatessa jäähdyttää vetaria jääspraylla ja lämmittää laakeria kuumailmapuhaltimella.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.08.2009, 08:03
ttimonen ttimonen ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 05.10.03
Sijainti: Haukipudas, Finland.
Viestit: 515
Perusasetus

Uutta laakeria hakatessa sisään on hyvä apuväline n.43mm sisähalkaisijaltaan oleva putki. Sillä saa tasaisesti hakattua uuden laakerin sisään. Rymppi tipahtaa nätisti kun malttaa kunnolla kosaanilla lämmittaa ennenkuin tiputtaa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 15.08.2009, 14:25
komulainen komulainen ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.08.08
Sijainti: Raahe
Viestit: 75
Perusasetus

nyt ois auto taas kasassa olihan melko ahellys. piti tosiaan kuulat kynsiä ensin pois ennen ku pääsi etes kunnolla työstään. kiitos kaikille neuvoista ja vinkeistä
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 11:16 (GMT +2).