![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]() Karan kääntö
Tuo karan muotoa seuraava tappi on ilmeisesti hieman erillainen eri ikäisissä vehkeissä.
80 luvun LJ:n karan pystyi nostamaan pois paikoiltaan ja kääntämää. Takaisin kara meni suoraan painamalla. 90-luvun lopun hiluxissa karaa seuraava tappi olikin jousikuormitteinen. Joutui purkamaan kaasuvivun päältä anturin, sekä koko kaasuvivun pumpunkannesta pois. Sitten pumpun etupuolella oleva tulppa auki jolloin jousen sai pois karaa seuraavalta tapilta. Kara paikalleen mieleiseen asentoon, sitten jousi ja tulppa takas. Ei vaikea homma mutta jos tekisin uudestaan niin en nostaisi karaa pois vaan pyöräyttäisin eri asentoihin, kansi kiinni ja testaamaan tuleeko sitä savua. Tuo säätö parantaa vetoja kummasti vaikkei ahtoja nostaisikaan. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
vaparin syötön säätö | tillikko | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 19.02.2009 15:52 |
Patrollin syötön säätö? | AUH | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 06.01.2009 13:08 |
2l2 syötön säätö | Holle | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 24.03.2008 13:09 |
Syötön säätö ohjaamosta | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 04.03.2008 06:50 |
patrollin syötön säätö | patrol88 | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 29.01.2007 00:05 |