Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 12.08.2009, 11:41
Slantsix225:n Avatar
Slantsix225 Slantsix225 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Mehtä, Finland.
Viestit: 163
Perusasetus

Karan kääntö


Tuo karan muotoa seuraava tappi on ilmeisesti hieman erillainen eri ikäisissä vehkeissä.
80 luvun LJ:n karan pystyi nostamaan pois paikoiltaan ja kääntämää. Takaisin kara meni suoraan painamalla.
90-luvun lopun hiluxissa karaa seuraava tappi olikin jousikuormitteinen. Joutui purkamaan kaasuvivun päältä anturin, sekä koko kaasuvivun pumpunkannesta pois. Sitten pumpun etupuolella oleva tulppa auki jolloin jousen sai pois karaa seuraavalta tapilta. Kara paikalleen mieleiseen asentoon, sitten jousi ja tulppa takas. Ei vaikea homma mutta jos tekisin uudestaan niin en nostaisi karaa pois vaan pyöräyttäisin eri asentoihin, kansi kiinni ja testaamaan tuleeko sitä savua.
Tuo säätö parantaa vetoja kummasti vaikkei ahtoja nostaisikaan.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
vaparin syötön säätö tillikko Tekniikka & Jutustelu 10 19.02.2009 15:52
Patrollin syötön säätö? AUH Tekniikka & Jutustelu 6 06.01.2009 13:08
2l2 syötön säätö Holle Tekniikka & Jutustelu 4 24.03.2008 13:09
Syötön säätö ohjaamosta Micco Tekniikka & Jutustelu 12 04.03.2008 06:50
patrollin syötön säätö patrol88 Tekniikka & Jutustelu 19 29.01.2007 00:05


Sivu luotu: 11:17 (GMT +2).