Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.08.2009, 21:49
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.247
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ¤Offi-Osku¤ Näytä viesti
Osaisiko joku sanoo noita SKF:n nummeroita tai kokoja muuten 413 laakerille?
Ihan helvatan hatarasta ulkomuistista heitettynä laakeri olisi ollut 30303 mutta ehdottomasti en suosittele tällä tidolla vielä ostamaan. Mittaa olkatapin paksuus ja ulko koolingin pesän halkaisia niin saat laakerin, joka käy paikalleen ja pysty välys pitää säätää simmi levyillä. Alkuperäisessä ja tarvike laakereissa on kartiokulmassa eroa. Muistaakseni tarvike laakerit on jyrkemmässä kulmassa eli hieman vaikeampia saada suzukin orggis simmeillä kohdalleen. Orggis simmejä on vain kahta eri paksuutta.

__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.08.2009, 21:54
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Olis vaan ollut hyvä kun olis saanut uudet osat valmiiksi et olis päässyt kulkeen sillä Mutta kai se vain on huomenna lyötävä osiksi ja otettava mitat ja tilaukseen
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.08.2009, 23:04
Suiza410:n Avatar
Suiza410 Suiza410 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.03.08
Sijainti: Nousiainen
Viestit: 160
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa Näytä viesti
Ihan helvatan hatarasta ulkomuistista heitettynä laakeri olisi ollut 30303 mutta ehdottomasti en suosittele tällä tidolla vielä ostamaan. Mittaa olkatapin paksuus ja ulko koolingin pesän halkaisia niin saat laakerin, joka käy paikalleen ja pysty välys pitää säätää simmi levyillä. Alkuperäisessä ja tarvike laakereissa on kartiokulmassa eroa. Muistaakseni tarvike laakerit on jyrkemmässä kulmassa eli hieman vaikeampia saada suzukin orggis simmeillä kohdalleen. Orggis simmejä on vain kahta eri paksuutta.
Mun muistaakseni se ois 30302, mut en oo ihan 100% varma!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.08.2009, 10:03
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Etsivä löytää... http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=9913
Eli juurikin tuo 30302
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski

Viimeksi muokannut HRD : 07.08.2009 10:06
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.08.2009, 12:49
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Kiitokset!
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:413 Suitsan mootori pastirolli O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 23.09.2007 00:24
suitsan välit HELLE Tekniikka & Jutustelu 1 29.08.2007 16:45
Suitsan pakki Vit....lee!!! korbimotors Tekniikka & Jutustelu 19 26.06.2007 05:22
OZI kymysys pee Tekniikka & Jutustelu 10 06.01.2006 18:53
Suitsan murrokset Ykä Tekniikka & Jutustelu 5 30.06.2004 07:10


Sivu luotu: 09:00 (GMT +2).