![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Uusimmat/jotkut penkit osaavat laskea voimansiirron aiheuttamat tehohäviöt, eli dynopaperit näyttää konetehon.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jaahas, no sittehän ei auta ku käydä kysymässä tuolta paikallisesta puljusta, joskos siellä onnistuis moinen
![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tuli käytyä huvikseen työpaikalla vaakan päällä tänään ja näky olevan kuski kyydissä ja polttoainemäärästä ei hajua, mutta alle puoli tankkia niin 2440kg
![]() Herlevin Pekalta sain tuosta malliksi GT40 garretin pakosarjan tekoa varten. Isommalla laipalla kun tuo on ja ei oo portaattomasti säädettävissä tuo rungon asento, pitänee sellasta turboa koittaa, kun oli vähä sitte jo eri kaliiberia muut turbot mitä sillä oli hyllyssä ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
mistä oot hommailu noita pinioni akseleita?
mulla on kummatkin kappaleina. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tutuilta hommannut käytettynä koko välityksen (pinjoni + lautaspyörä), ei maksa paljoa kun ostaa käytetyt, hinta ollut 20-50 euron välistä koko välitykselle ja saa vielä sopivasti sisäänajetun, edellistä ei tarvinut edes shimmata ja oli välys kohillaan. Toyotalla maksaa uusi vakiovälitys 1200 euroa, ainakin viime vuonna vielä
![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#6
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 02.08.2009 17:35 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ai saatana mitä meinkiä, hienoo perkele
|