![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Saiskos mittoja noista putkista ja tiedätkö suoralta kädeltä käykö 2L koneen valusarja 2L-T kanteen? Tossa CT-20 taitaa olla aika erilainen laippa, kun esim T03... Saako CT-20 vaihdettua miten helpolla erilaiseen ahtimeen ja miten olisi helpointa toteuttaa? Hitsata orggis sarjaan vaan uusi laippa vai mitenkä?
__________________
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään! |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
ihan satavarma en ole että käykö 2l satsi 2lt:kanteen, kannet ainakin on vaihtokelpoisia joten lienee pakosarjatkin. laippa on erilainen t3/ct-20. helpoin lienee tehdä pieni pultattava muutosadapteri 2lt:n sarjaan jolla saa toisen ahtimen kiinni. voi sen muutolaipan myös suoraan hitsata jos niin haluaa turmella pakosarjan |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Ei käy 2L satsi 2L-T kanteen jos on oikea turbon kansi.Kaksi laippaa neljästä on eripäin,tosin mitat on samat.Kumpikin kansimalli on kuitenkin samasta valumuotista eli kummankin malliselle pakosarjalle on "varaus" olemassa.
Monessakin 2L-T koneessa näkyy olevan 2L kannesta tehty kansi.Vaatii muutaman reiän poraamisen ja kierteyttämisen.Silloin sopii tietenkin suoraan tuokin pakosarja. Tuo tuubimutkista tehty sovite vaatii todella miettimistä jos sen meinaa laittaa uudempaan L-sarjan koneeseen jossa öljynputsari on vaakatasossa.Ei jää paljoa tilaa... |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
ei siinä mitään miettimistä vaadita, vaihtaa vaan ton suodattimenjalan. on muutenkin parempi vaihtaa suodatin kun ei kuse pitkin käsiä kuten toi vaakamalli. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Adapteri vaatii muutaman sentin putkea väliin jotta pultit mahtuu olemaan, jos on tupla-akkuinen vehje, tulee ahdin aika lähelle akkua. Itse tein pellistä suojan akulle. väliputkeen saa lähdön pakopaineen mittaukseen. Öljy- ja vesiliitokset joutuu mulkkaamaan uusiksi, ct20 öljyn tulo alhaalla paluun kanssa ja t3 vastakkaisella puolella.
__________________
Horsepower and Drag Racing www.facebook.com/FunJamRacing Ajoneuvojen loppukäyttäjä.. Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti. HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa) Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa) Lehmä: Trailduster -76 Exiä C306:Kuorkkikrossivoittaja Protector: Avoläjä TuninkiBertta: -80 Pätkis: pätkäpatrolli -82 Urbo HJ Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero Esory |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan bj:n pakosarja | lazze1 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 04.09.2008 21:56 |
| Myyty 12h-t pakosarja | tepa78 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 05.08.2008 20:00 |
| M;2lt pakosarja | Jande | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.03.2008 17:33 |
| M: HJ-61 pakosarja | Nokisormi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 07.01.2008 16:09 |
| Pakosarja | vesku.r | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 18.06.2006 20:05 |