![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#10
|
||||
|
||||
Vika löytyi... toivottavasti
Kiitos Jamantille neuvoista.
Irroitin vaihtieiston edestä suoja kilven ja aloitin kokeilemaan sopivaa avainta vetolevyn/turbiinin pulttien kantaan. Meinasi jo alkaa hieman maidot keittämään kun ei tuntunut mikään avain väliltä 13 - 17 mm ja 1/2 - 3/4" ottavan kiinni pultin kantaan. Kokeilemaan sitten sormin, minkä kokoinen pultti voisi olla... ja mitä mitä , kaikki neljä pulttia pyörivät käsin.Eli jokainen pultti yksitellen auki ja lukkoliimaa väliin. Nyt kokeillaan ja tutkitaan lisää, jos kolina ei lopu.
__________________
Protosport |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Jeep EGR | kaiffari | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 06.01.2008 13:26 |
| m: Jeep | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 02.04.2006 01:15 | |
| Koliseva Patrolli | Toolman | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.02.2005 15:01 |
| M: Jeep | Jeep-Ukko | O/M/V Muut | 3 | 12.11.2004 10:46 |
| O: Jeep CJ7 | imported_offroadjouni | O/M/V Muut | 0 | 22.01.2003 08:46 |