Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.07.2009, 20:21
tiipe:n Avatar
tiipe tiipe ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: kotka, Finland.
Viestit: 2.391
Perusasetus

jumii ota kaikki irti ja käytä kärkien vaihdossa niin ei tartte tapella joskus tekee samaa jos kusee putket .

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.07.2009, 16:38
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

topikin lainaus


Mulla nyt samaa oiretta remontin jälkeen
Lähtee huonosti käymään sinisen savun saattelemana ja röpöttää pirusti kierroksilla.
Mitä lämpempi kone sen paremmin käy.Kuumana käy suurinpiirtein ok.
Letkulla kuunnellessa ykkösen suuttinputkesta kuuluu kilkattava ääni jota ei muista putkista kuulu.
Suutin kärjet uusittiin rempan yhteydessä (bosh car servisellä) joten mistäköhän sit vikaa etsis?
Vai jääkö vaan suutin kusemaan (asennusvirhe) ??
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.07.2009, 16:48
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

-Vaihdoin varakoneesta otetut käytetyt suuttimet ja nyt lähtee röpöttämäti käymään.
-Vika vaan vaihtoi muotoaan sillä nyt käy tyhjäkäyntiä heijaamalla jota ei uusilla suuttimilla tehnyt.
-Mistäköhän peevelistä tuollainen mahtais johtua koska varakone nuilla suuttimilla kävi nätisti tyhjäkäyntiäkin.Syöttöpumppukin on varakoneesta.

Aaapuva.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.07.2009, 17:57
tiipe:n Avatar
tiipe tiipe ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: kotka, Finland.
Viestit: 2.391
Perusasetus

katso siirtopumppu ja sitten syöttöpumpun päästä banjo liitin tulo puolelta on paskaa sihdissä .
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 22.07.2009, 19:35
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

patrol nakutus


purin suuttimet irti nyt ja 2+3 pytyn suuttimet ilm. kussu kerta niistä kuulu nakutus ja ne oli aivan märät ja karstaset eli onkohan se sitten työntäny soppaa vähän väärään aikaan+liikaa ni siks nakuttanu? niin eikä meinannu sammua jäi niinku kahella tupsuttamaan vähäx aikaa... tilasin uudet suutin käret saa nähä joko prkleen nakutus lakkaa ku laakeroin jo koneenki ku luulin et joku kangen laakeri paukutta no onpahan kellari kondiksessa. suuttimet saan säädätettyä kyllä mutta paljonkohan lie momentti kanteen kirittäessä??
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.07.2009, 19:57
tiipe:n Avatar
tiipe tiipe ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: kotka, Finland.
Viestit: 2.391
Perusasetus

En ole momettia etsinyt mistään itse olen kiristänyt käsituntumalla varmaan jostain löytyis arvot ,ei ole vuotanut ainakaan järjellä kiinni ei hampaat irvessä toivottavasti käy toimimaan.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.07.2009, 21:11
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

Näppituntumalla noi olen itsekin kiristellyt, mutta manuaali kertoo, että:

- Suutinrungon kasauksessa koko paketti kiristetään 59 - 69Nm
- Koko suutinrunko kiristetään kanteen 69 - 78Nm.

Suutinkärjet tykkää kyttyrää ja lakkaavat toimimasta oikein, jos niitä kiristellään hampaat irvessä metrin jatkovarren kanssa...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 23.07.2009, 13:44
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tiipe Näytä viesti
katso siirtopumppu ja sitten syöttöpumpun päästä banjo liitin tulo puolelta on paskaa sihdissä .
Fasetin sähköpumppu ruokaa liikuttamassa.

Kävin kyselemässä neuvoja suuttimet säätäneeltä ja meinas et ois syöttöpumppu niin loppu ettei jaksa nostaa paineita tarpeeks uusille suuttimille.On kuulemma yleinen ongelma ollu nissanin pumppujen kanssa.
Vaihdoin Trollin vanhan syöttöpumpun ja ne uudet suuttimet niin nyt toimii parhaiten.
Eli edessä joko pumpun remontti tai suuttimista hieman avautumispainetta pienemmäks.

Tai jos jollain erittäin hyväkuntoinen (vähänajettu) syöttöpumppu niin saa tarjota.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 24.07.2009, 06:18
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

tämmöisen kilkatuksen saapi aikaan kun on syöttöputken väärässä järjestyksessä.

http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Sekalais...9/P2200020.AVI
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 24.07.2009, 08:54
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilkutin Näytä viesti
tämmöisen kilkatuksen saapi aikaan kun on syöttöputken väärässä järjestyksessä.

http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Sekalais...9/P2200020.AVI
Joo joskus sain samanlaisen äänen aikaiseksi volkkarin 1.6td koneesta (oli putket sekasin)
Rivipumpussa ei noita syöttöputkia saa onneks ihan niin helposti väärin kuin jakajapumpussa.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrol GR ? piparix Tekniikka & Jutustelu 21 17.10.2009 12:55
Myydään gr patrol savikontero O/M/V Ajoneuvot 5 11.07.2009 10:35
Patrol Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 0 25.08.2003 11:14
M: Patrol O/M/V Muut 0 21.05.2003 10:27
o:patrol tapsa4x4 O/M/V Muut 0 15.05.2003 10:35


Sivu luotu: 05:11 (GMT +2).