![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() jumii ota kaikki irti ja käytä kärkien vaihdossa niin ei tartte tapella joskus tekee samaa jos kusee putket .
|
#2
|
||||
|
||||
![]() topikin lainaus
Mulla nyt samaa oiretta remontin jälkeen
![]() Lähtee huonosti käymään sinisen savun saattelemana ja röpöttää pirusti kierroksilla. Mitä lämpempi kone sen paremmin käy.Kuumana käy suurinpiirtein ok. Letkulla kuunnellessa ykkösen suuttinputkesta kuuluu kilkattava ääni jota ei muista putkista kuulu. Suutin kärjet uusittiin rempan yhteydessä (bosh car servisellä) joten mistäköhän sit vikaa etsis? Vai jääkö vaan suutin kusemaan (asennusvirhe) ??
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#3
|
||||
|
||||
![]()
-Vaihdoin varakoneesta otetut käytetyt suuttimet ja nyt lähtee röpöttämäti käymään.
-Vika vaan vaihtoi muotoaan sillä nyt käy tyhjäkäyntiä heijaamalla jota ei uusilla suuttimilla tehnyt. -Mistäköhän peevelistä tuollainen mahtais johtua koska varakone nuilla suuttimilla kävi nätisti tyhjäkäyntiäkin.Syöttöpumppukin on varakoneesta. Aaapuva.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#4
|
||||
|
||||
![]()
katso siirtopumppu ja sitten syöttöpumpun päästä banjo liitin tulo puolelta on paskaa sihdissä .
|
#5
|
|||
|
|||
![]() patrol nakutus
purin suuttimet irti nyt ja 2+3 pytyn suuttimet ilm. kussu kerta niistä kuulu nakutus ja ne oli aivan märät ja karstaset eli onkohan se sitten työntäny soppaa vähän väärään aikaan+liikaa ni siks nakuttanu? niin eikä meinannu sammua jäi niinku kahella tupsuttamaan vähäx aikaa... tilasin uudet suutin käret saa nähä joko prkleen nakutus lakkaa ku laakeroin jo koneenki ku luulin et joku kangen laakeri paukutta
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
En ole momettia etsinyt mistään itse olen kiristänyt käsituntumalla varmaan jostain löytyis arvot ,ei ole vuotanut ainakaan järjellä kiinni ei hampaat irvessä toivottavasti käy toimimaan.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Näppituntumalla noi olen itsekin kiristellyt, mutta manuaali kertoo, että:
- Suutinrungon kasauksessa koko paketti kiristetään 59 - 69Nm - Koko suutinrunko kiristetään kanteen 69 - 78Nm. Suutinkärjet tykkää kyttyrää ja lakkaavat toimimasta oikein, jos niitä kiristellään hampaat irvessä metrin jatkovarren kanssa... ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kävin kyselemässä neuvoja suuttimet säätäneeltä ja meinas et ois syöttöpumppu niin loppu ettei jaksa nostaa paineita tarpeeks uusille suuttimille.On kuulemma yleinen ongelma ollu nissanin pumppujen kanssa. Vaihdoin Trollin vanhan syöttöpumpun ja ne uudet suuttimet niin nyt toimii parhaiten. Eli edessä joko pumpun remontti tai suuttimista hieman avautumispainetta pienemmäks. Tai jos jollain erittäin hyväkuntoinen (vähänajettu) syöttöpumppu niin saa tarjota.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#9
|
||||
|
||||
![]()
tämmöisen kilkatuksen saapi aikaan kun on syöttöputken väärässä järjestyksessä.
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Sekalais...9/P2200020.AVI |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Rivipumpussa ei noita syöttöputkia saa onneks ihan niin helposti väärin kuin jakajapumpussa.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrol GR ? | piparix | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 17.10.2009 12:55 |
Myydään gr patrol | savikontero | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 11.07.2009 10:35 |
Patrol | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.08.2003 11:14 |
M: Patrol | O/M/V Muut | 0 | 21.05.2003 10:27 | |
o:patrol | tapsa4x4 | O/M/V Muut | 0 | 15.05.2003 10:35 |