Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 14.07.2009, 05:53
metsienmies:n Avatar
metsienmies metsienmies ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 15.05.09
Sijainti: Suonenjoki, muaseutu.
Viestit: 1.232
Perusasetus

pajeen


itellä ainakaan ei tehty muuta kun kansi kiinni ja kone lämpöseks ja sen jälkeen uudelleen kiristys... siis tämä kun uusittiin koko yläkerta... eikä kukaan missään ole sanonu että tartteis kiristellä piiiitkien ajojen jälkeen. jos ei kerran vuotoja tai muita onkelmia niin eiku anna koneen olla ja rallatella... hyvällä pidolla pääsee pitkälle...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Gen1 Pajeron takapuskuri Arska-tehtaalta O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 13.04.2009 08:51
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
O: Turvavyöt GEN1 Pajeroon -P- O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 29.11.2006 08:35
M: Pajero gen1 taka- ja etupuskuri Flugfiske O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 29.09.2006 13:32
O: Manuaaliset napalukot GEN1 Pajero -P- O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 21.03.2006 13:26


Sivu luotu: 02:07 (GMT +2).