![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() PoikittaistukiNyt tarttis tietää mitä Rangen panhard tanko on pitkä, (reiästä toiseen) vm. joku about 1986=>
Viimeksi muokannut -Sakke- : 07.07.2009 20:41 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Vinssiä
Suunnittelin joskus tota etuvinssiä taakse autoon sisälle, mutta se tulee nyt tolle tavanomaiselle paikalle syystä että se on niin helppo laittaa siihen.
HJ:stä vinssi pois peteineen päivineen, sit piti petiä vähän kaventaa ja lyhentää. Selkään sattu niin pirusti ku tota parikertaa nostelin tohon keulalle, että päätin polttaa petiin "ralli"reikiä. Painosta tuskin lähti montaakaan grammaa, mutta tunkki sopii reikiin jollain lailla. Petiin pitäs viä hitsata päädyt ja sakkeleitten korvat. Sitten alkoi iskareiten asemointi, ja iskaritornien kötöstely. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Aijai!... etuvalojen kehys on väärinpäin!
![]() Melko asiallisen näköistä jälkeä! |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kiitos vaan. |
#5
|
||||
|
||||
![]() IskareitaTakaa puuttuu vielä panhard ja pohjaanlyöntikumit. Sisäänjoustossa menee iskari niin viistoon että taitaa olla jo aika heikko vaimennus. Etupääkin jäi odotteleen panhardia ja pohjauskumeja. Pökkyrät on niin rock rock! |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei varmaan taida iskarit kunnolla toimia noin vinossa kun muuttuu vipusuhteet aikalailla.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Ohjausvarret
Nyt on edessä pohjaanlyöntikumit ja panhardi hollilla, mutta. Sisäänjoustoa jouduin rajottaan n. 5 ylimäärästä senttiä koska raidetankoon simpukan kääntövarsi sekä ohjaustehostimen kiristinpyörä. Molemmat onkelmat poistuis vaihtamalla Labs:in ohjausvarret, jotka siirtäisi raidetangon akselin takapuolelle.
Missäs näitä Labseja myydään? Taidan pistää myös ostoilmoituksen tonne varaosiin. |