![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
GoodYear MT/R 35" ![]() TOIMII, on kokeiltu!
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
|
#2
|
||||
|
||||
|
15/35 TSL jos persekestää ajaa tiellä niin varmavalinta sille 25% osalle. Kuluu uutena melko nopeasti suomen huippu teitä rullatessa.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Kun ei oo kokemusta mistään niin ei voi kertoa mitään.
Mutta kerroppas miten mudzillat kestää kilometrejä?? Huvittas tohon kesäautoon ostaa semmoset vähän paremmat kun normi mutiaiset. Mutiaset on paskoja ja boggeri woblaa liikaa mökkimatkoilla. kulkineella kilometrejä tulee vuoteen noin 5tkm tiellä |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tosin nyt rupee olemaan varsinkin taka renkaat tiensä päässä. Eivät mun mielestä kuluneet mitenkään hirmu nopeasti tuohon nyky tilaansa. Meteliähän ne tietysti pitää mutta tietääpähän olevansa tiellä. Mitenkään tempoilevaksi en ole havainnut. Ajan samoilla fillareilla kesät, talvet. Kesä auton kumina varmastikin toimiva vaihtoehto. Ja näyttää miehekkäältä.![]() Hyviä ehdotuksia tullut kiitos niistä... ja jatkuu. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
goodyear MT/R...toimii talvella ja metsässä hyvin...ja kestää ajaa asvaltti tiellä hyvin...
__________________
_______________ Chevrolet Blazer K5 6.2 TD |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
alkuun kuluvat kuin juusto muzillat tiellä, ensimmäinen sentti ei tainnut kestää edes 5000 km.. mutta kyllä niistä vielä senkin jälkeen aika hyvin pitoa löytyy esim creepyihin verrattuna... |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Goodyear hyvä tiellä niin kauan kun kestää.Taitaa olla tyyppivika heikot kyljet tuossa mtr:ssä.Omistani meni neljästä kyljet puhki ilman näkyvää syytä.Kylki antaa periksi reuna vahvistuksen vieressä olevasta urasta.Pintaa on vielä vaikka kuinka paljon mutta ei niillä uskalla ajella kun ei tiedä milloin antaa taas periksi.Ovat hätävara renkaina autotallissa nyt.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Jos kuitenkin selvästi suurin osa käytöstä on normaalilla tiellä, niin sinuna unohtaisin tuollaiset rättirenkaat kuin TSL ja ehkä Irok myös. Ne on oikeasti aika rasittavia ajella normikäytössä. Ainakin minun TSL:llä menee se 15km ennenkuin ne pyöristyy, sitten sen pakollinen vemputus siinä 60km/h kohdalla aina + melu ja huojunta/tempoilu. Lisäksi polttoaineen kulutus on jotain järkyttävää ja luultavasti kuluminen kovempaa myös. Sinuna katselisin esim. juuri tuota MTR:rrää (mulla on toisina kumeina 33" MTR:t, joilla on ajettu ainakin 35000km ja edelleen pintaa ehkä 8-9mm ja kertaakaan ei ole puhjennut ns kiviin ja kantoihin metsässä), tai esim. yokohaman geolanderia. Ehkä creepytkin voisi mennä?
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ettet nyt sekoita BFG mutikoihin?
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Läjän alla tuommoset GoodYear MT/R 35" ja maantiellä ihan ok ajettavat, metsässä jokusen kerran hierottu ja vielä ilmat sisällä,noiden heikoista kyljistä itsekkin kuullut juttua. Eihän nuo metsässä "oikeille" offirenkaille pärjää, mutta perse kestää ajaa pidemmänkin matkan
., eli sekarenkaaksi toimivat.
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
|
#11
|
||||
|
||||
|
on tullu ajettua creepyillä 15tkm ja joku 4mm lähteny keskeltä pintaa. ja hj alla on renkaat! reunoilta ei ole kulunu oikeen ollenkaa, kun rengas on malliltaan pyöree ja 1,7bar painetta niin ei reunat kulu! kulutus kestävyys tuntuis olevan hyvä!
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
Oli itelläkin creepyt jonkun aikaa alla vaan pompottivat semi vittumaisesti ja ei saanu paineilla pelaamallakaan hyväksi joten ne kaupattiin etiäppäin. Näillä näkymin alle tulee MTR seuraavaksi mutta jatketaan vielä.
|
|
#13
|
||||
|
||||
|
ei mun omia ole painotettu ollenkaa ja melkein 100km/h asti pelaa hyvin sitte rupee pompottaan vitusti!
|
|
#14
|
|||
|
|||
|
En sekoita. On ollut BF:ät itsellänikin joskus .Tuntuu vaan olevan MT:rien tyyppivika kun kaikista renkaista kyljet puhki samasta kohdasta.Renkailla olisi pintojen puolesta ajanut vielä vaikka kuinka kauan.Nykyisin alla Greepy Grawlerit mitkä on myös huonot jokapäiväiseen ajoon.Mikä on seuraava rengas merkki sitä ei osaa vielä sanoa?
|
|
#15
|
||||
|
||||
|
kyllä tossa GoodYear MT/R:ssä taitaa tosiaan olla heikko kylki kun meni pikku ojan ylityksessäkin puhki. vielä vaki paineilla.
|
|
#16
|
||||
|
||||
|
Lainataan ny topikkia, sori!
Eli milläs perusteella te uskolliset maasturistit pidätte näitä BFG:n renkaita huonona? Itellä ei oo kokemusta ku AT:tä ja ne on aivan paskat maastossa sen tiedän, mutta näin yleiskäytössä hiekkatie/kestopinnoite menevät täydestä, kuluvat kyllä väärillä paineilla aivan saakelin noppeesti!! eli kohta ois uusien renkaiden osto edessä ja oon jo harkinnu mutikoihin siirtymistä, renkaathan ei isot ole (265/70-16) mutta isompia en tähän hätään ole hankkimassa. Jos kanssafoormumisteilla on hyviä renkasmerkki/ malli ehotuksia, niin niitä otetaan avoimin mielin vastaan... Kiitos kaunis ja anteeksi
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
|
#17
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Vararenkaaksi n. 38" rengas 16" vannekoolla | 83K5 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 21.04.2009 08:08 |
| Ostetaan maastorenkaat 33x12,5 15" "stanu rengas" | ranke | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 03.03.2009 20:06 |
| 31x10,5-15 rengas 10" vanteella | gikseri | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 03.01.2009 21:55 |
| 10,5" leveä rengas, vanteen leveys? | tapsa86 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.10.2008 20:44 |
| Lyhyt Pajero "92-96 Kokemuksia? | 3000V6 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.10.2008 16:30 |