Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 13.06.2009, 22:28
RoJu:n Avatar
RoJu RoJu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.12.07
Sijainti: Puskankylä
Viestit: 59
Perusasetus

Ongelma selvisi ja oli vähän yllättävä. Kyse oli tosiaankin siitä, että jännite laski liian alas startin jälkeen, jos valotkin olivat päällä. Ajamalla ensin palan matkaa ilman valoja ei nykimistä esiintynyt.

Ilmiö johtui luistavasta laturin remmistä. Olin kyllä kokeillut, että remmi on kireällä, eikä vinkumistakaan kuulunut. Remmi oli kuitenkin niin kovettunut liukkaaksi, että laturia pystyi helposti sormin pyörittämään sen propellista. Ja näki sen volttimittaristakin, että jännite nousi varsin hitaasti normi latausjännitteen tasalle.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
patrolli kylmänä petrool Tekniikka & Jutustelu 9 18.05.2008 22:38
HJ sammuu ajossa kylmänä samid Tekniikka & Jutustelu 13 12.04.2007 05:05
Patrol savuttaa kylmänä Tekniikka & Jutustelu 4 14.11.2006 12:12
vitaran nykiminen Calmari Tekniikka & Jutustelu 2 12.09.2006 20:32
HJ:n perä paukkuu kylmänä Teppo2 Tekniikka & Jutustelu 13 30.12.2005 12:56


Sivu luotu: 03:58 (GMT +2).