![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ongelma selvisi ja oli vähän yllättävä. Kyse oli tosiaankin siitä, että jännite laski liian alas startin jälkeen, jos valotkin olivat päällä. Ajamalla ensin palan matkaa ilman valoja ei nykimistä esiintynyt.
Ilmiö johtui luistavasta laturin remmistä. Olin kyllä kokeillut, että remmi on kireällä, eikä vinkumistakaan kuulunut. Remmi oli kuitenkin niin kovettunut liukkaaksi, että laturia pystyi helposti sormin pyörittämään sen propellista. Ja näki sen volttimittaristakin, että jännite nousi varsin hitaasti normi latausjännitteen tasalle. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
patrolli kylmänä | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 18.05.2008 22:38 |
HJ sammuu ajossa kylmänä | samid | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 12.04.2007 05:05 |
Patrol savuttaa kylmänä | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.11.2006 12:12 | |
vitaran nykiminen | Calmari | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 12.09.2006 20:32 |
HJ:n perä paukkuu kylmänä | Teppo2 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 30.12.2005 12:56 |