![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]()
nyt on coolerin kans ajeltu muutama viikko ja se kytkinkin tuli vaihdettua asetelman kera. oli niin loppu et oli kalvanu niitit uran asetelman pintaan ja asetelma oli kolmesta kohtaa halki että ei kovin pitkään olis menny.
paineet on nyt 1.2 maksimissaan mut siin 0,6 hujakoil pyörii yleensä. on toi ahdin sen verran pieni että alkaa ahtaa noin 1000rpm ja jatkaa loppuun asti. mukava on ajella ku on laaja käyttöalue. nyt odottelen nissanilta vastaavuus todistusta moottorista ku auto on vm-91 niin tarvii sellasen. mut yritetään ainakin leimata. onko kellään tietoo tost turbollisesta king capist, niit ei vissiin suomeen oo tullu ja jos on niin ei ainakaan hirveesti. tars tietää et mikä ahdin siin on tehtaalta tullessaan ja ahtopaine. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ40 AHTAMINEN | jaska77 | Tekniikka & Jutustelu | 76 | 26.07.2007 09:50 |
Suzukin ahtaminen | salpa | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 24.03.2007 20:50 |
-83 hiluxin ahtaminen | osatauno | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.10.2006 21:27 |
patrollin ahtaminen!! | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 27.02.2006 21:51 | |
uazin ahtaminen | uakkeri | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.05.2005 17:22 |