Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 07.06.2009, 20:26
unttula unttula ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 14.10.08
Sijainti: Huittinen
Viestit: 11
Perusasetus

nyt on coolerin kans ajeltu muutama viikko ja se kytkinkin tuli vaihdettua asetelman kera. oli niin loppu et oli kalvanu niitit uran asetelman pintaan ja asetelma oli kolmesta kohtaa halki että ei kovin pitkään olis menny.
paineet on nyt 1.2 maksimissaan mut siin 0,6 hujakoil pyörii yleensä. on toi ahdin sen verran pieni että alkaa ahtaa noin 1000rpm ja jatkaa loppuun asti. mukava on ajella ku on laaja käyttöalue. nyt odottelen nissanilta vastaavuus todistusta moottorista ku auto on vm-91 niin tarvii sellasen. mut yritetään ainakin leimata.
onko kellään tietoo tost turbollisesta king capist, niit ei vissiin suomeen oo tullu ja jos on niin ei ainakaan hirveesti. tars tietää et mikä ahdin siin on tehtaalta tullessaan ja ahtopaine.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ40 AHTAMINEN jaska77 Tekniikka & Jutustelu 76 26.07.2007 09:50
Suzukin ahtaminen salpa Tekniikka & Jutustelu 18 24.03.2007 20:50
-83 hiluxin ahtaminen osatauno Tekniikka & Jutustelu 4 13.10.2006 21:27
patrollin ahtaminen!! Tekniikka & Jutustelu 10 27.02.2006 21:51
uazin ahtaminen uakkeri Tekniikka & Jutustelu 1 16.05.2005 17:22


Sivu luotu: 04:23 (GMT +2).