Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.04.2009, 16:13
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Viestit: 661
Perusasetus

Tere! Mulla on itelläni kanssa kingi jossa on tuo TD25 kone ja nyt on alakanu kiinnostaa tuo koneen ahistaminen. Eli kehtaisitko kertoa hieman mitä kaikkea pitää tehdä? minkä vuotinen sinulla on tuo auto/kone? ei taida olla liiemmälti ongelmia katsastuksessakaan kunhan hommaa jonkunlaisia todistuksia tuon TD25 ja TD25Ti:n samankaltaisuudesta??

__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!!
Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10,
Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.04.2009, 16:45
Rotta-Racing:n Avatar
Rotta-Racing Rotta-Racing ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.10.07
Sijainti: Evitskog
Viestit: 1.762
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nippan Näytä viesti
Tere! Mulla on itelläni kanssa kingi jossa on tuo TD25 kone ja nyt on alakanu kiinnostaa tuo koneen ahistaminen. Eli kehtaisitko kertoa hieman mitä kaikkea pitää tehdä? minkä vuotinen sinulla on tuo auto/kone? ei taida olla liiemmälti ongelmia katsastuksessakaan kunhan hommaa jonkunlaisia todistuksia tuon TD25 ja TD25Ti:n samankaltaisuudesta??
Sama mielessä mullakin, joten jos jotain infoo sais ettei motti kosahtas heti
__________________
MudastaPois.Com Tai sit not
Team Rotta-Racing Ry K-Nummi
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.04.2009, 18:49
unttula unttula ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 14.10.08
Sijainti: Huittinen
Viestit: 11
Perusasetus

nonni...


nyt olis ekat savut otettu ja testi lenkkiäkin heitetty.. tahtoo noi ahto putket paukkua irti ku yli kilon tuuppaa painetta.. mutta lasketaan paineet maltilliseen ja katsotaan miten sit käy. kyllä se nihkeä lava datsunikin muuttuu kun saa painetta pannuun, ero on aikas iso verrattuna siihen mitä oli ennen.
ennen ei jaksanu hiekalla painaa poikittain ees ykkösellä ja nyt saa kolmosella päästellä mallikkaasti ulos kurvista..
laitan lisää tietoo sit ku paketti on konnolla kasassa coolerin kanssa..
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.05.2009, 19:13
unttula unttula ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 14.10.08
Sijainti: Huittinen
Viestit: 11
Perusasetus

nonni...


nyt olis ajeltu jonkun aikaakin ja hyvin pelittää, paineet on ollu max. vähän yli kilon mut 0,5-0,7 on sellanen perus alue.
no ero on kyllä huomattava vapariin verrattuna mut aikani tossa kiihdyteltyä ja eilisen metsäreissun jälkeen sitten nöyrty kytkin. se alkaa luistaa nyt sit ku ahdot nousee yli puolen kilon kunnolla kiihdytettäessä rauhallisesti pelaa viel hyvin.
mistäs tuollaseen sais vahvemman kytkimen esim terrano td27 tai jostain muusta mallista?
autohan olis -91 td25 motilla oleva nelikko ja alkuperäsen levyn halkasija on 225mm eli sellanen joku sit. ei jollain olis irtonaista levyä tai laatikkoo et vois laskea levyn boorit? jos koittas metsästää jostain tehokkaamasta bensa nissanista...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.05.2009, 20:57
ISO-A ISO-A ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 23.05.06
Sijainti: Nivala, Finland.
Viestit: 265
Perusasetus

Etit jostain terranon vauhtipyörän tai tai teet uudet reidät vanhaan,terranon paineasetelmalle.2.7 TD moottorin kytkin sopii juurikin tuollaisen king capin kytkinakselille.Samaa on ollu myös joissain niissä king capeissa joissa on ollu auravarustus uudesta asti.Terranon levyn halkaisia on 240mm ja ite kitka pinta alaa on noin 8mm enemmän halkaisijalla,kuin vakio levyssä. Eihän se vakio kytkin pidä ku puolen kieron syötön lisäyksellä ja 0,6 paineilla.Mulla on ollu ny pari vuotta terranon levy eikä vielä kertaakaan oo kytkin luistanu 100hv tällillä vaikka miten on vedättäny.Tietty pitää sit järki pitää ton king capin laatikon kans ku alkaa konetta kutitteleen,muuten saa kohta tehdä laakeri ja ratas remppaa... (;
Ja sit ku sitä kytkintä vaihtaa niin laatikkoa ei tartte puottaa lattialle asti jos ei välttämättä halua.. Kattele täältä palstalta jostain se mun kirjoittama ohje niin onnistuu!!

Viimeksi muokannut ISO-A : 05.05.2009 21:00
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.05.2009, 00:32
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.791
Perusasetus

mejän tiimilläki on yks onnistunu turbotus ilman ohjeita kinkäppiin
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 23.05.2009, 16:32
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Viestit: 661
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
mejän tiimilläki on yks onnistunu turbotus ilman ohjeita kinkäppiin


Kuis vanahaan versioon? nii ja millä koneella olevaan, td vai sd??
kiehtos kyllä tiukkaan tuo tjurbotus ku tuo paska ei jaksa ennee 265illa nakeilla mennä ku hikiseen 125km/h!! ja se ohituskiihtyvyys.. voe jumaliste, lähtöö ku täi paskasta!
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!!
Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10,
Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ40 AHTAMINEN jaska77 Tekniikka & Jutustelu 76 26.07.2007 09:50
Suzukin ahtaminen salpa Tekniikka & Jutustelu 18 24.03.2007 20:50
-83 hiluxin ahtaminen osatauno Tekniikka & Jutustelu 4 13.10.2006 21:27
patrollin ahtaminen!! Tekniikka & Jutustelu 10 27.02.2006 21:51
uazin ahtaminen uakkeri Tekniikka & Jutustelu 1 16.05.2005 17:22


Sivu luotu: 06:03 (GMT +2).