Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 06.06.2009, 00:31
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.457
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
valurautakansi joka ei hengitä läpi, työntötangot ja peltikeinut... back to the fifties.
Äläs ny, on se sentään 60- luvun tuotoksia. Tais olla jo silloin vanhaa tekniikkaa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
nuo vuosimallit vaan, 1991 ja 2000. 50 vuodessa on saatu ruisku sentään.

mutta ei se mikään paska kone ole, ihan hienosti käy
Höh, sano mieluummin että '87-'04, eipä siitä ekan ruiskuversion esittelystä eteenpäin mitään järin mullistavaa tuohon koneeseen kehitetty, jos ei '00-> suorasytkää oteta lukuun

..sinähän sen sanoit, ei toi tosiaankaan mikään paska kone ole, nätisti ja tasaisesti hurisee ja yleensä kestää ~400-500tkm... Ruiskuversiossa on ihan mukavasti ruutiakin XJ:n tapaiseen kevyehköön pikkukulkineeseen
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:Jeepin moottori 4.2l sakari65 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 15.05.2007 07:45
M: Jeepin 258 cid 6-moottori Ahosensetä O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 25.03.2007 16:48
O: Toyotan B-moottori - OSTETTU 3B-MOOTTORI Ahosensetä O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 18 30.12.2005 03:09
m.hj 60 moottori ja lister diesel moottori. hj O/M/V Muut 10 24.11.2005 22:30
Jeepin EGR HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 3 03.06.2004 08:34


Sivu luotu: 10:05 (GMT +2).