![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
![]()
Killman tai joku muu uranuurtaja vois laittaa vähän kokemuksia ja speksejä stroker koneesta tänne palstallekin.
|
#27
|
||||
|
||||
![]()
erittäin hjyvä idea!
![]() |
#28
|
||||
|
||||
![]()
Nonniin posteljooni oli käynyt kylässä ja jättänyt paketin tallin eteen
Mitähän alta paljastuu ? Ei tolla vm.2000 alakerralla ainakaan miljuunia ole ajettu kun tältä näyttävät Ainut silmiin pistävä eroavaisuus nopealla vilasulla oli että ohjain tapit mitkä työntötankojen kohdalla ovat puuttuvat 91 alakerrasta Ne kai voi poistaa??
__________________
EX. OIIIIIIIO XJ H.O. |
#29
|
||||
|
||||
![]()
Mimmoiset tapit??
|
#30
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Samalta näytti mun '90 kone millä oli ajettu 260tkm ![]() Lainaus:
Ja sitten ihan vihjeenä, melkein kääntäisin ton öljynsuodattimen jalan 90* niin että se osoittaa ylöspäin. Se voi olla ihan kummin päin vain, mutta öljynsuodatin on helpompi vaihtaa kun osoittaa ylöspäin, ja sinne myös mahtuu orkkista isompi silloin. |
#31
|
||||
|
||||
![]() eroja
Tässä -91 alakerta
Tässä -2000 alakerta Eikä kannessa ole reikiä tapeille edes pahvin alla Onko tietoa Torxin koosta millä suodattimen jalka on kiinni? Nyt jeepin keulakin rupee olemaan oikealla korkeudella
__________________
EX. OIIIIIIIO XJ H.O. |
#32
|
||||
|
||||
![]()
Ai noi tapit!! Ekassa kuvassakin ne näkyi (tai ainakin se takimmainen, etummainen tais jäädä letkun taakse piiloon), jos ois tienny mitä etsiä!! Ota pois vaan ne, kun ei kannessa ole edes paikkaa niille!!
|
#33
|
||||
|
||||
![]()
Onko T-60 oikea koko tohon öljysuodattimen jalkaan?
__________________
EX. OIIIIIIIO XJ H.O. |
#34
|
||||
|
||||
![]()
Ei kykene muistamaan.. mulla se tosin on 6-kolopultti. T60 voisi kuulostaa suhteelisen lähellä olevalta, jos sen torx- pultin koko on yhtään samaa luokkaa kuin 6-kolopultin tossa omassa.
edit: 15 sek. googletuksen jälkeen kyllä, pitäisi olla T60. Ja mulla toisessa on ollut normi pultti, toisessa 6-kolo. Ja sitten on tosiaan myös T60- päällä. HIenoja vehkeitä nämä jeepit ![]() |
#35
|
||||
|
||||
![]()
Kaikki amerikkalaiset ovat yhtä hienoja
![]() Caterpillari on vajaa kymmenen vuotta käyttänyt millisiä pultteja. Mutta silti uusin 980H pyöräkuomaajan vaihteisto. Ulkopuolella kaikki mahdolliset kierteet ovat tuumaisia, mutta sisällä kaikki ovat millisiä ![]() ![]()
__________________
http://s1269.photobucket.com/user/Je...?sort=2&page=0 |
#36
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Cummins siirtyi Q-sarjan(QSX, QSM, QSC) koneissaan milllisiin ulkopuolen kierteisiin, mutta sisäpuolella on edelleen tuumaset ![]() ![]() Kyllä on edistyksellisiä. Detroit-Dieselistä en tiedä, mutta eiköhän sielläkin jotain vastaavaa ole tapahtunut...
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#37
|
||||
|
||||
![]()
Jotain tuli taas puuhasteltua
Kuskin puolelle uutta koneen kannaketta kun vanha oli vähän väsynyt Alakerta omalla paikalla Hiljaa hyvä tulee
__________________
EX. OIIIIIIIO XJ H.O. |
#38
|
|||
|
|||
![]()
Näenkö ihan oikein tästä kuvasta, että kannen toisen laidan vesikanavat on hitsattu tai täytetty epoksilla?
Onko toi joku 242 --> 258 swappi? Olisko vanha lohko kaupan? |
#39
|
||||
|
||||
![]()
Kansi putsaamatta, kansitiivisteen jämät tukkii kanavat!!
|
#40
|
||||
|
||||
![]() Jatkuu
No niin sairastelut ja työ kiireet ohi niin jatketaan
Uusi nahka paikalleen Kansi putsattuna Kansi paikalla ja momentissa Huomenna vois muuten ehkä saada tulille, mutta joku urpo unohti käydä Jamantilta tänään hakemassa pari uutta öljy filsua joten maanantaina sitten...
__________________
EX. OIIIIIIIO XJ H.O. |
#41
|
|||
|
|||
![]()
valurautakansi joka ei hengitä läpi, työntötangot ja peltikeinut... back to the fifties.
|
#42
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Olikos tässä joku pointtikin? Näitä vehkeitä ei mainostettukaan että joka vuosi tuli 1500 uudistusta joten muutaman vuoden vanhojenhan piti olla sitten täysiä paskoja ![]()
__________________
EX. OIIIIIIIO XJ H.O. |
#43
|
|||
|
|||
![]()
nuo vuosimallit vaan, 1991 ja 2000. 50 vuodessa on saatu ruisku sentään.
mutta ei se mikään paska kone ole, ihan hienosti käy |
#44
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
EX. OIIIIIIIO XJ H.O. |
#45
|
||||
|
||||
![]()
Se mitä ei ole, ei myöskään mene rikki.
![]() |
#46
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
![]() ..sinähän sen sanoit, ei toi tosiaankaan mikään paska kone ole, nätisti ja tasaisesti hurisee ja yleensä kestää ~400-500tkm... Ruiskuversiossa on ihan mukavasti ruutiakin XJ:n tapaiseen kevyehköön pikkukulkineeseen ![]() |
#47
|
||||
|
||||
![]()
Olisko kellään vinkkiä mistä öljynsuodatin näin lauantaina?
__________________
EX. OIIIIIIIO XJ H.O. |
#48
|
||||
|
||||
![]()
Biltemassa on ollut hyllyssä WIX:in suodattimia, niitä sieltä on tullut kahmittua omaan hyllyyn kun eivät ole olleet hinnalla pilattuja.
eli käy sieltä katsomassa, ja onhan sielläpäin varmaan muitakin varaosakauppoja auki lauantaina? |
#49
|
||||
|
||||
![]()
No perhana eipä kannata lähteä merta edemmäs kalaan,
paikallisesta varaosaliiteristä löyty kaikki tarvittava ![]()
__________________
EX. OIIIIIIIO XJ H.O. |
#50
|
||||
|
||||
![]()
Se käy taas mutta muutama kysymys
Mihin tämä kaapeli kuuluu? Ja lisää kysymyksiä Lambda anturin johtojen järjestys tähän liittimeen
__________________
EX. OIIIIIIIO XJ H.O. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:Jeepin moottori 4.2l | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 15.05.2007 07:45 |
M: Jeepin 258 cid 6-moottori | Ahosensetä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.03.2007 16:48 |
O: Toyotan B-moottori - OSTETTU 3B-MOOTTORI | Ahosensetä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 18 | 30.12.2005 03:09 |
m.hj 60 moottori ja lister diesel moottori. | hj | O/M/V Muut | 10 | 24.11.2005 22:30 |
Jeepin EGR | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 03.06.2004 08:34 |