![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Oliski niin helppoa mut toi patukan laakeri on nii kettumainen ettei sinne mikää laikka mahdu, helposti se meniski ku sais sen rikottua mut ku laikka ei mahdu ja vingulla ja poralla menee ainkai 150 terää jos sitä alkaa porailee.
Eilen hitsasin sitä sisäkoolia että lämpenis sen verta että irtois mutta ei perkele mihinkää! onko ne aina noin pirun tiukkoja? ootteko rakentanu jonkin näköstä ulosvedintä? vai pitääkö ottaa termos pullollinen typpee ja sillä vetästä ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hiluxin pyöränlaakeri | hilux -86 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.02.2009 13:46 |
Land Rover Disco S1 pyöränlaakeri ja sen vaihtotyö | Pasi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 03.01.2008 21:30 |
HJ:n kuskinpuolen pyöränlaakeri löystyy aina | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 02.12.2007 13:44 | |
susukin pyöränlaakeri | jopik | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 13.01.2007 00:40 |
suzuki 410 takajarrukilpi ja pyöränlaakeri | jnu | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 19.07.2005 16:50 |