Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 05.06.2009, 08:31
Eissä Eissä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 27.08.07
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 311
Perusasetus

Oliski niin helppoa mut toi patukan laakeri on nii kettumainen ettei sinne mikää laikka mahdu, helposti se meniski ku sais sen rikottua mut ku laikka ei mahdu ja vingulla ja poralla menee ainkai 150 terää jos sitä alkaa porailee.

Eilen hitsasin sitä sisäkoolia että lämpenis sen verta että irtois mutta ei perkele mihinkää! onko ne aina noin pirun tiukkoja? ootteko rakentanu jonkin näköstä ulosvedintä? vai pitääkö ottaa termos pullollinen typpee ja sillä vetästä
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hiluxin pyöränlaakeri hilux -86 Tekniikka & Jutustelu 3 04.02.2009 13:46
Land Rover Disco S1 pyöränlaakeri ja sen vaihtotyö Pasi Tekniikka & Jutustelu 6 03.01.2008 21:30
HJ:n kuskinpuolen pyöränlaakeri löystyy aina Tekniikka & Jutustelu 10 02.12.2007 13:44
susukin pyöränlaakeri jopik Tekniikka & Jutustelu 7 13.01.2007 00:40
suzuki 410 takajarrukilpi ja pyöränlaakeri jnu Tekniikka & Jutustelu 1 19.07.2005 16:50


Sivu luotu: 02:28 (GMT +2).