![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() erolalla ei ole enää paisto vehkeitä!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
mahtaako mikään liimapaikka pysyä alhasilla rengaspaineilla? Oisko paisto ainut mikä saattais pitää.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Offroadtarvikkeella oli ainakin joskus paistorautoja myynnissä, vaatii
tosin sähköä eli jonkunnäkösen agregaatin. Tehontarvetta en muista.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kävin hakeen vianorilta kahta eri kokoo jytkympi paikkoja. Ne on sellasii sinipohjasii ja tulee special cement bl tökötil kii. Sit otin viel sellasiin jännii pyöreen reiän paikkaus juttuja joissa on sellai kanta joka jää sisälle. Eiköhän näillä nyt pärjätä.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Paikkaus
Aivan oikeita olet ottanut , minicombeja on ne jännät jutut ja nykyään muulla tavalla ei saisi lain mukaan korjata henkilöauton renkaita se on parempi kuin normaali talla koska se tukkii myös veden pääsyn kudoksiin ja teräksiin.
Bufferia kun vielä purkin hommaat puhdistukseen niin sitten sulla on jo kaikki mitä tarvit , ja jos kompura autossa niin pieni surra ja siihen joku karkea laikka tasoittamaan tubelesskalvon sileäksi, ja periaatteessa vielä ois yks aine jota siihen laitetaan mutta se ei ole välttämätöntä jos ei hio kankaisiin asti. 125 TL ja 140 TL pärjää jo aika pitkälle. Tuo kuvassasi näkyvä paikka on tarkoitettu sisärenkaille ja ei kestä kunnolla päällyrenkaassa koska antaa liikaa periksi ei ole kudoksia yhtään. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Jos paistaa ja haluaa kestävän, niin olis se hyvä hioo kankaaseen asti. Siihen liimaa, kumia ja paistoon.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Nostetaas pari vuotta vanhaa aihetta vähän ylöspäin
![]() Mulla on yhdessä renkaassa aiemmin paikattu reikä, joka nyt ilmeisesti vuotaa. Suhisee siltä kohtaa yli yhen baarin paineilla. Tutkiskelin sitä paikkaa vähän tarkemmin, ja siinä on sisäpuolelta vedetty pyöreä oranssireunanen paikka, joka näyttäis yhdestä reunasta pikkasen revenneen ja siitä se taitaa vuotaa. Ulkopuolella sillä kohtaa on nappuloiden välissä arviolta 0,5cm halkeama. Ensinnäkin, se vanha paikka kannattanee varmaankin hioa pois, vai? Toiseksi, mitäs nämä raskaan kaluston kudospaikat ovat? Vedetäänkö niissä jotain renkaan läpi, vai vulkanoidaanko vaan sisäpuolelta lätkä päälle? Kolmanneksi, saako jostain valmiin paketin, jossa olis tarvittavat ja yhteensopivat mömmöt ja paikat kaikki samassa? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mistä 16" x 10"/12" teräsvanteita? 8x6,5" jaolla. | veijon-esso | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 14.03.2009 16:48 |
Ostettu 8"-10" x 15" (beadlock/ilman) vanteet - 6x5,5" jaolla | Räjä | O/M/V Renkaat ja vanteet | 7 | 26.02.2009 18:29 |
Ostetaan Tojotan "lantikan" 2henk. penkki "OSTETTU" | Cam1lla | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.11.2008 19:28 |
Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat | Zamppa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 11 | 25.09.2008 13:43 |
Myyty Jeep TML vateet 15".lev10" -44et, jako 5x4,5" UUDET | Kimpsu | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 23.09.2008 11:18 |