Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 22.05.2009, 21:32
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeep-Ukko Näytä viesti
Meinasitko sinä tuolla, "lisäaine AINA erikseen pullosta", että ei kelpaa LS-tyypin öljy, jossa lisä aine on jo valmiina????

Onko siihen jokin hyväkin syy, miksi ei käy. Onko tuo lisäaine jotenkin erilaista kuin LS-tyypin öljyssä itsessään oleva?
Kelpaa hyvin, eikä aiheuta mitään päänvaivaa tai kitkalevyjen liikakulumaa. Liekö taitaa nuo täyssynteettiset GL5- (tjsp.) luokituksen LS- öljyt olla parempia kuin perussonta + lisäaine purkista..
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty sj 413 perä vertti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 22.11.2008 16:12
hj:n perä talli-paallikko Tekniikka & Jutustelu 1 21.04.2007 10:37
hj:n perä talli-paallikko Tekniikka & Jutustelu 4 07.04.2007 07:06
o:UAZ:n perä mexico O/M/V Muut 2 17.10.2005 21:45
O/V .bj 40 perä mörkö. O/M/V Muut 0 28.05.2004 18:41


Sivu luotu: 11:54 (GMT +2).