Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.05.2009, 17:53
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

kyllähän noi sellasia vehkeitä on että jättäsin suosiolla ammattimiehen hommiks... sangen ikävää kun sä pärähtää täydestä löylystä paskaksi ja palaset menee koneen sisään.

Meinaatko paljon raapia tehoa? 160hv?
Noin pienellä ahtimella kandee melkein rakentaa pakopaine mittari.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.05.2009, 22:51
Jopo_:n Avatar
Jopo_ Jopo_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 03.12.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 285
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilkutin Näytä viesti
kyllähän noi sellasia vehkeitä on että jättäsin suosiolla ammattimiehen hommiks... sangen ikävää kun sä pärähtää täydestä löylystä paskaksi ja palaset menee koneen sisään.

Meinaatko paljon raapia tehoa? 160hv?
Noin pienellä ahtimella kandee melkein rakentaa pakopaine mittari.
Ei oo tarkoituksena mitään mahtitehoja saada, ajatuksena oli laittaa tuo CT20 suuren välijäähdyttimen kanssa paikalleen, ropata vähän vakio syöttöpumppua ja jättää ahtopaineet ihan 0,6 bariin niin selviää koneenkin kanssa ilman isompia ongelmia. Jos tuolla setupilla sais vähän lisää vääntöä tuohon vakiona suht laiskan tuntuiseen koneeseen.

Tuo nurkista löytyvä turbo ei mikään väljimmästä päästä ole, mutta laakerointi siihen tehdään/teetätetään samalla kun se on vielä irti.
__________________
- Toyota Hilux LN65 -88 ja Yamaha WR250F -01 -

Life is an ON/OFF switch and it's ON when the front wheel doesn't touch the ground
Ingman saa maidon maistumaan, Toyota raudan ruostumaan
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.05.2009, 08:29
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

nojooo, noilla ahdoilla ei kannata kauheesti vielä huolestua pakopaineista
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.11.2009, 01:18
kj_temmes:n Avatar
kj_temmes kj_temmes ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.08
Sijainti: Kouvolan ANKKALINNA
Viestit: 723
Perusasetus

Jep, missä sitä CT20:stä kannattaa huollattaa??

Itellä just -89 LN110 Hiluxin turbotus ja muut pikku muutokset meneillään?
Väli jäähy on tulossa tähän asennelmaan, 600x230x75 kokoisena.
Uskaltaako tossa nostattaa 1,0 baariin saakka ahdot? Vai onko noilla ahdoilla jo pakko tarkkailla pakopaineita?

Ja ei se öljypohjan irroitus nyt niin kamalaa ollut, toki mulla nyt oli jo laatikko valmiiks lattialla kun siihen laittelin välitykset ja vauhtipyörä vaihtui turb hiacen vauhtipyörään ja kytkimen uusin samalla.

Öljypohjaan turbolle oma paluu ja paineen otin alipainepumpun linjasta, lohkolta haaroittuu nyt turbolle ja ap-pumpumpulle.

Pakoputki on vielä kokonaan tekemättä?
Minkä kokoinen putki riittää? En ajatellut laittaa ollenkaan vaimenninta, suora pystyputki vaan lavan kulmaan.

EDIT: Niin tosiaan, vakio pumpulle ei ollut tarkoitus tehdä muuta kun kääntää vaa kakkua lisää..
__________________
KYM ##
Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.!

Viimeksi muokannut kj_temmes : 08.11.2009 01:24
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hiluxin rengassota Karhu67 Tekniikka & Jutustelu 17 25.04.2009 21:45
M hiluxin jouset tjl O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 14.01.2008 15:26
M: Hiluxin levikkeet ohvipete O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 09.11.2007 21:26
O: Hiluxin -85 ohjaustehostin. O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 05.02.2006 16:46
hiluxin tankki Karhu67 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 31.01.2006 19:38


Sivu luotu: 12:46 (GMT +2).