![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Vielä se syöttöpumpun modaus.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
mitä ne juhulii ?
![]() edit. Jää vidiot kuvaamatta nyt viikonloppuna, sisko lähti helzinkiin viikonlopuks johonki sambajuttuihin kait ja kamera meni sinne mukana, tuolla kännykällä on turha kuvata mitään ku tommonen romu vga-kamera tossa :S
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 15.05.2009 11:00 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
http://www.youtube.com/watch?v=gva0ZaTGLTk siinä kans pumppu ja turbo päivitystä vime kesältä
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Kappas
Varsin mehevää, oli siellä ratin takanaki naama täynnä hampaita ![]() edit. makian näköset kyllä nuo donitsit
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 15.05.2009 12:18 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Eilen rupes tuossa kaveri väkertään uutta turboa tohon, saas nähdä miten tuo sitten heräilee. TA-51 garretista runko + akseli, josta pakosiipi sorvattu 78mm->72mm ja imusiivestäki rääpästy 68mm->60mm, pakopesäks tulee joko GT40 garretin 0.99 a/r luvullinen tai sitte siitä mun vanhasta HX35:stä #12 pesä, taikka sitten T04 garretista joku ~1.00 a/r luvullinen. Kaikki vähä teettää työtä, kun tuossa turbon runko on sen verran iso, verrattuna noihin pakopesiin, aika paljon joutuu tekemään pesään tilaa, että sopii paikallensa. Kompurakotelon virkaa toimittaa GT37 garretin pömpeli.
Vanteetki nyt löyty tuohon (12.5x16" beadlockit) ja ne saan tuossa 3 viikon päästä. Vähän leveäthän ne on, mutta eipä todennäkösesti tarvi koskaan leveempiä vanteita hommata ja petlokitki valmiina noissa
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
hyvää nimipäivää ! joko uus turbo valmis ?
T.TDi |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Ei oo nimipäivä vielä, kuukauden päästä
Ei oo turbiini vielä valmis, tuossa kaverilla niin paljo kaikkea muuta hommaa, meinas että huomenna tekee sen iltasella, mutta sitte akseli pitää vielä painottaa, onneks täällä on tuo turbohuolto olemassa
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |