Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.05.2009, 18:41
Patu925 Patu925 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.564
Perusasetus

Kaverilla samanlaisia oireita hilussa. Tällä viikolla laatikko tippuu eri jässikkään koneen kanssa ja oireyhtymä on varmuudella selvä. Epäilisin paineasetelman väsähtämistä. Täälläkin on kokeiltu kytkimen ilmaamista mutta se käpälä liikkuu askin kupeessa ihan hyvin, siitä päätelmä asetelman syyllisyydestä.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.05.2009, 19:52
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

Katoppa onko työsylinterin akselilla olevat säätömutterit löysällä ja ovatko pyörineet liikaa taaksepäin ,jos ei niin tarkista liikkuuko työsylinteri kytkintä painettaessa ,jos toimii niin kokeile sen jälkeen pyörittää niitä työsylinterin akselilla olevia muttereita akselin päätä kohti muutama milli niin että se haarukka painaa painelaakeria lujemmin asetelmaa vasten.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.05.2009, 20:24
artsi777:n Avatar
artsi777 artsi777 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 3.133
Perusasetus

Oletko tarkistanut jakiksen öljyt koska? voi ajaa jakolaatikosta rikkinäisen stefan kautta öljyt päälaatikkoon,jolloin vaihteet tökkii liian öljyn takia.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 11.05.2009, 21:24
Räjä Räjä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.05
Sijainti: Liminka
Viestit: 109
Perusasetus

Oisko yön timo unohtanut aikoinaan kytkin rempassa rasvata kytkinakselin ja nyt on sitten levy ruostunut akseliin kiinni????
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.05.2009, 18:18
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

öljyt vaihdettu 3 voutta sitten muistaakseni synteettiset. tarkistin vasta jakolaatikkoon piti lisätä n.8dl ja päälaatikossa oli n. samanverran liikaa.ei vaikuttanut toimivuuteen.en huomannut työsylinterissä mitään säätömuttereita,mutta kun työsylinterin männän painaa pohjaan se jää sinne jolloin sen ja vaihdelaatikon lipukan väliin jää n.2cm rako.kytkintä painettaessa lipukka liikkuu n.3cm olisko vika työsylinterissä jos niin mistä saa.vika ollut noin vuoden pahentunut koko ajan hieman alkuu sai ajaa selvästi pitempään ennen kuin alkoi reistaileen
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 12.05.2009, 20:01
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

Mulla on ainakin työsylinterin akselin päässä n.6cm pitkä kierreosa jossa on kaks mutteria joista toinen painaa sitä painelaakerin haarukkaa ja kun kytkin on ylhäällä niin haarukassa on n. 1cm vapaaliike.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 12.05.2009, 20:11
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

täytyy tarkastaa huomenna se työsylinteri. kiitos vastauksista.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ 60 + kytkin HojoAna Tekniikka & Jutustelu 17 20.09.2010 13:28
bj:n kytkin... jv Tekniikka & Jutustelu 3 09.05.2009 13:21
LJ-70 Kytkin+200 hv jukos Tekniikka & Jutustelu 3 30.03.2009 00:06
Se kytkin, se kytkin... LJ bj45lava Tekniikka & Jutustelu 22 31.12.2006 13:40
Tähtikolmio kytkin... Chit-Chat 7 16.10.2006 11:07


Sivu luotu: 19:41 (GMT +2).