Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 09.05.2009, 02:13
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SuurSyömäri Näytä viesti
Tai tee se itsemalli...

Ota chevyn kone, HJ:n 4-vaihteinen vaihteisto (5. vaihdetta ei beejeissä tarvi), chevyn kytkinkoppa ja kytkinasetelma, Liimaa kytkinkopan ja vaihdelaatikon väliin 2 cm paksu rauta. käytä Chevyn kytkinlevyä kun koska toi booritus on sama HJ:n kytkinakselissa kuin on Chevyn kytkinlevyssä.

Sen jälkeen kovaa ajoa tukka putkella ja avona tietty...

Jos ja kun vaihdat siihen HJ61 lukkoakselit niin sullon takana käsijarru... tai jos löydät jostain BJ45:sen vm. 81 ja eteenpäin jakovaihteiston niin voit liimata HJ:n lootan perään kardaanikäsijarrun rummullisena. Tai tee ite siihen HJ:n jakovaihteiston perään levykäsijarru.

Siinon vaihtoehtoja. Toki voit tilata sen AA:n kytkinkopan muttaku teeseitsenäkin sen voi häseltää.
Tuossahan on 4 vaihteinen loota valmiiksi kun on niin "vanha" malli.. ja tosta käsijarruhommelista niin muistin muuten justiisa et hyllyjen kätköistähän pitäs löytyä yks wilwoodin mekaaninen satulakin.. hmmm. ei perkele, nyt on mentävä nukkumaan kun rupee jo mielikuvitus lyömään laukalle.. (kyselin s.postilla yhtä mottia jo ruottinmaalta)
..Harmi kun tuli puol vuotta sitten just myytyä yhet hj61 akselit mitkä oli vähän niinkun tähän rojektiin varailtuna.. mitään ei pitäs hävittää!!

eli onkos tuossa miun 4vaihteisessa lootassa nyt sitten sama booris kun chevyn kytkinlevyssä vai vaan hj.n lootassa?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 23:34 (GMT +2).