![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Petollinen paikka tuo youtube.. Kokeilkaas hakusanaksi "fj40 v8" esim. vaikka tuo pätkä.. http://www.youtube.com/watch?v=3v_2Egm9cHs ai että kun kuulostaa hyvältä..ja manuaalilla ![]() mitkäs nuo 81 bj42:n jakis ja päälaatikko on muuten malliltaan? ts. millä adapterilla sais naitettua ton manuaalin ja chevyn pikkulohkon keskenään? oliskohan tuo passeli setti? -> http://advanceadapters.com/product/2188/712532.html Eikös noihin vieläkin pysty sen chevyn "305" sen laittamaan ihan lain puitteissa? tilavuushan pitäs mahtua vrt. 4.2 ja eikös tehokin pysy lain sallimissa puitteissa kun verrataan tuohon fj malliin??
Viimeksi muokannut make-lj : 09.05.2009 02:00 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ota chevyn kone, HJ:n 4-vaihteinen vaihteisto (5. vaihdetta ei beejeissä tarvi), chevyn kytkinkoppa ja kytkinasetelma, Liimaa kytkinkopan ja vaihdelaatikon väliin 2 cm paksu rauta. käytä Chevyn kytkinlevyä kun koska toi booritus on sama HJ:n kytkinakselissa kuin on Chevyn kytkinlevyssä. Sen jälkeen kovaa ajoa tukka putkella ja avona tietty... Jos ja kun vaihdat siihen HJ61 lukkoakselit niin sullon takana käsijarru... tai jos löydät jostain BJ45:sen vm. 81 ja eteenpäin jakovaihteiston niin voit liimata HJ:n lootan perään kardaanikäsijarrun rummullisena. Tai tee ite siihen HJ:n jakovaihteiston perään levykäsijarru. Siinon vaihtoehtoja. Toki voit tilata sen AA:n kytkinkopan muttaku teeseitsenäkin sen voi häseltää. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ja tosta käsijarruhommelista niin muistin muuten justiisa et hyllyjen kätköistähän pitäs löytyä yks wilwoodin mekaaninen satulakin.. hmmm. ei perkele, nyt on mentävä nukkumaan kun rupee jo mielikuvitus lyömään laukalle.. (kyselin s.postilla yhtä mottia jo ruottinmaalta)![]() ..Harmi kun tuli puol vuotta sitten just myytyä yhet hj61 akselit mitkä oli vähän niinkun tähän rojektiin varailtuna.. mitään ei pitäs hävittää!!eli onkos tuossa miun 4vaihteisessa lootassa nyt sitten sama booris kun chevyn kytkinlevyssä vai vaan hj.n lootassa? |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Kyllä on vaan HJ:n lootassa toi oikea booritus ja kytkinakselin pituus... Tai siis voihan se BJ:n lootallakin tehdä mutta siihen kytkinkopan ja laatikon väliin tarvii vielä enemmän paksuisen rautapalan. Oiskohan jotain 4-5 cm tavaraa. Kytkinlevynä pystyi käyttämään jotain HZJ:n tms. Kytkinlevyä jos tohon patenttiin päädyt. Son isompi ku Beejein.
Yx mahdollisuus on tietty vaihtaa jostain Risa HJ:n lootasta se kytkinakseli mutta se kyllä vaatii aikaa ja työkaluja. Jakoavain ei riitä sen toteuttamiseen. Ns. näennäisen helposti sen luulisi sieltä kolostaan tulevan sen kytkinakselin mutta kun siinä tahtoo mennä rikki vähän tavaraa. nimim. testattu juttu. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Mut eikös bj 42:sessa ole täyskevennetty takaakseli ja kässäri akselissa.
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Nyt näyttäs siltä et hdj:n varret alkaa hakemaan paikkaa edestä.. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tais lähtee tääki rojekti käsistä, eli kierrevietereitähän sinne piti ruveta sovittelemaan...
Moottorihomma pitäs keksiä minkä sinne laittas, tuohon kun nyt lätkäsee jonkun bensakoneen ni menee vähän pakupaperit hukkaan.. |