![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
teitkö sää tolle yhdelle suodattimen jalan ruuville kokonaan uuden reijän, vai mitenkä se tuli kiinni? olisko kuvaa valmiista toteutuksesta? mikä virka sillä panjopultilla on mitä lyhensit?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Se panjopulttitouhu oli joku venttiili, siellä oli sisällä jousi ja joku holkki, jota se jousi paino, otettiin se alkuperänen korkki kokonaan pois, jota vasten se jousi oli, sorvattiin se panjon paksu kanta ~2mm paksuks vaan ja laitettiin 20mm vahva akselinpätkä siihen tulpaks ja hitsattiin tigillä kiinni, tuossa pitäs yks kuva olla kait ku se on valmis
![]() edit. oli juu kuva.. Ja ei saanu sitä yhtä pulttia tonne oikeesee alanurkkaan kiinni, ku tuossa pumpun säätimen kannessa on just tommonen muhkura siinä pultin kohdalla, kävin sitä tutun samanlaista kattomassa, niin sillä ei ollu säätimen kannessa tota kuhmuraa ja se oli saanu ton yhdenki pultin kiinni, toivotaan vaan, että se pitää öljyt nyt sisällä.. Aika vahvasti siinä on tota tiivisteliimaa laitettu
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 06.05.2009 15:52 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
oliko noissa w123 ja w124 säätimessä jotain eroo? mahtuuko jonpikumpi helpommin tai jotain?
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Sitä nyt en muista, mutta tuo oli siitä w123 ja myös se tutun oli w123, vaan eri vuosimallista, niin erilainen toi kansi näköjään on niissäkin..
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tuleeko tämä vielä joskus liikenteeseen maastoautoksi?
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Huomenna käyntiin
Puuttu vielä jotain pikkuosia, mitkä saa vasta huomenna haettua
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
sitten haluamme nähdä video kun laitat se käyntiin
|