Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.05.2009, 19:18
Suzukisj410K:n Avatar
Suzukisj410K Suzukisj410K ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.07.06
Sijainti: Deep south, Finland.
Viestit: 670
Perusasetus

La tuskaa :lle :Juu kilvet tässä onkin(Niin huonokuntoiset ettei ole kiinni) jo muttei pariin vuoteen ole katsastettu.
uaz:lle Ei ei ole pakosarjaan ylimääräisiä laippoja kun itselläkin vasta kaupat laipoista meneillään .Laipat tulee esim suzuki tuniniglla (sillon kun se toimi) ja holy smokella ilmoittelevalta hemmolta .Samalla tulee ahtimen laipat ja imusarjan laipat ja ne on vesileikattuja

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.05.2009, 19:11
Suzukisj410K:n Avatar
Suzukisj410K Suzukisj410K ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.07.06
Sijainti: Deep south, Finland.
Viestit: 670
Perusasetus

Taas on keritty konetta pajottamaan muiden kiireiden ohella :

Kannesta purin nokan ja keinuvivut irti

Noka olis tarkoitus hioa pikkasen kireemmäksi

Ja siin viel keinuvivut
Myös laipoista laitoin tilauksen menemään
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.05.2009, 21:33
Suzukisj410K:n Avatar
Suzukisj410K Suzukisj410K ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.07.06
Sijainti: Deep south, Finland.
Viestit: 670
Perusasetus

Tuli tossa just äsken pajotettua ahtimen keskiön 4 kiinnityspulttia irti .Hyvin lähti kun lämmitti vähä liian naftia avainta ja sit junttas kiinni jäähdytti vähän ja väänsi =) nyt saa öljyn tulon ja paluun pystyyn ja ennen kaikkea oikein päin kun ennen toi paluu laipan kohta sojotti ylöspäin .Nyt on just siin urassa crc valumassa että saa sen huomenna liikkeelle .Myös öljy pohja tuli kaivettua esiin putsattua ja ruuvatua kiinni et saa sinne tulevaa paluu putkea suunnitella .Kuvia räpsin huomenissa
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.05.2009, 21:28
Suzukisj410K:n Avatar
Suzukisj410K Suzukisj410K ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.07.06
Sijainti: Deep south, Finland.
Viestit: 670
Perusasetus


Tohon missä on toi musta täplä olis suunniteilla öljyn paluu putki .vaikuttais aika sopivalta paikalta.

Tossa kuva turbosta kun siitä on ne keskiötä paikallaan pitävät levyt irti

Ja tossa vielä kokonaiskuva .
Mutta millähän ton turbon keskiön sais oikein liikkumaan ? Urassa on crc vaikuttanu monta päivää lämpöä on kuumailmapuhaltimella tohotettu oikein urakalla ja kumivasaralla naputettu vaikka kuinka mut keskiö ei tunnu inatavankaan alkaa jo keinot loppua kesken
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.05.2009, 21:34
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Lainaus:
Tohon missä on toi musta täplä olis suunniteilla öljyn paluu putki .vaikuttais aika sopivalta paikalta.
Onhan tuo varmasti öljyn pinnan yläpuolella? Näyttää kuvassa olevan aika alhaalla. Jos paluu on öljyn pinnan alapuolella, niin alkaa ahdistamaan virtausta, ja saattaa työntää öljyä kompressori- ja/tai pakopesään.

Lainaus:
Mutta millähän ton turbon keskiön sais oikein liikkumaan ? Urassa on crc vaikuttanu monta päivää lämpöä on kuumailmapuhaltimella tohotettu oikein urakalla ja kumivasaralla naputettu vaikka kuinka mut keskiö ei tunnu inatavankaan alkaa jo keinot loppua kesken
Pitäis pyöriä ilman väkivaltaa. Onko kumpikin pesä yhtä jumissa? Vaihda kumivasara kupariin tai muoviin, ja lyö lujempaa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.05.2009, 21:48
Suzukisj410K:n Avatar
Suzukisj410K Suzukisj410K ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.07.06
Sijainti: Deep south, Finland.
Viestit: 670
Perusasetus

Tosta öljyn paluusta en ole varma että onko öljypinnan yläpuolella mutta nostan sitä varmuudeksi vähän ylemmäs =)
Ja pako pesä tuntuu olevan keskiön kanssa "yhtäpuuta" mut imupuoli irtoaa kyllä ihan helposti .Joo kovempaa löisin jos keksis miten ton turbon sais johonki kiinni hyvin ja ilman että se olis ihan kappeleina .No Onneks just alko kesäloma niin voi olla suzukin kimpussa ihan täyspäiväisesti
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 29.05.2009, 23:31
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

maltilla maltilla. kyllä sitä pakopesää uskaltaa ihan teräs vasarallakin lyödä kunhan nyt ei ihan aivot narikassa hakkaa. rost offia pitemmän kaavan mukaan välillä naputtelee vasaralla niin kyllä se jossain vaiheessa alkaa liikkumaan. ja kyllähän tuolle valuraudalle uskaltaa antaa pillillä lämpöjäkin kunhan pitää siinäkin järjen mukana.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 31.05.2009, 10:26
Daddy's Toy:n Avatar
Daddy's Toy Daddy's Toy ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 25.02.09
Sijainti: Joensuu
Viestit: 816
Perusasetus

Hieno peli on


Minkä merkkiset noi vanteet on?
Aikas hyvännäköiset.
__________________
DADDY´S TOY
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 31.05.2009, 13:10
Suzukisj410K:n Avatar
Suzukisj410K Suzukisj410K ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.07.06
Sijainti: Deep south, Finland.
Viestit: 670
Perusasetus

Joo kiitoksia vaan kaikille vastanneille neuvoista . Koitan viel pariin kertaan tota lämpöpuhallinta ja irrotusöljyä+ naputusta .jos ei lähde hommaan jonkun pikku kaasupillin/ kosaanin ja sillä jatkan ja naputtelen .Joo varovaisuutta mulla on kyllä mukana kun nuoresta iästä johtuen on turhan monesti tarvinnu sanoa oho=) ja eipä tästä asiasta enää ressiä revitä kun tiedetään että menetelmät on suurinpiirtein oikeat .Kyllä se tästä irtoaa kun periks ei anneta tuumaakaan =)
Ja vanteiden merkkiä en tiedä kun ne on käytettyinä ostetut japanin tuonti kiekot mutta katselen lähiviikkoina jos niissä jotain lukis takana
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 04.06.2009, 23:18
Suzukisj410K:n Avatar
Suzukisj410K Suzukisj410K ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.07.06
Sijainti: Deep south, Finland.
Viestit: 670
Perusasetus

Keskiötä en ole vielä ehtiny kääntää kun ollut muita kiireitä .Laipat tuli tänään ja rupesin jo imusarjaa hahmottelemaan paperirullilla ja jeesus teipillä Mut sain vasta yhden suurinpiirtein hyväksi "pikku" vastoinkäymisten ja hermojen menon takia .Imusarjan putkien piituudeksi on tulossa 5cm .Huomenna kuvia jos saa jotain kuvattavaa tehtyä
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 05.06.2009, 10:43
peLoGo:n Avatar
peLoGo peLoGo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.02.08
Sijainti: Vaasa
Viestit: 104
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja janijaaskelaine Näytä viesti
Minkä merkkiset noi vanteet on?
Aikas hyvännäköiset.
Näyttävät vähän American Racingeiltä tjsp.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 06.06.2009, 18:43
Suzukisj410K:n Avatar
Suzukisj410K Suzukisj410K ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.07.06
Sijainti: Deep south, Finland.
Viestit: 670
Perusasetus

Imusarja on nyt saatu suunniteltua tolla todellisella höjtek menetelmällä eli jesaria ,paperirullien hylsyjä ja nippusiteitä mut lopputulos on

Tollanen .karunltahan se näyttää mut kyllä sillä sai hahmotettua suurinpiirtein miltä sen on tulema näyttää .
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
bj:n turbotus lazze1 Tekniikka & Jutustelu 2 28.08.2008 21:06
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09
Turbotus jansku Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2003 19:28


Sivu luotu: 08:26 (GMT +2).