Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1968-1982
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 10.04.2003, 17:09
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Raidetangon päähän se on. Siihen löytyy oma työkalu, jolla sen saa puristettua nätisti pois. Esim. Biltemasta, hintaan 5.90 juuroa. Jotkut voivat antaa vasaraakin mutterin päähän, jolloin raidetangon pää tulee alas, mutta en suosittele.

Raidetangon päästä mutteri ja sokka pois ja sitten painat tällä työkalulla raidetangon pään pois. Tämän jälkeen mittaa kuinka monta kierrettä on näkyvissä vanhassa raidetangon päässä, tai jos on hevi-tangot niin siinähän on mutteri joka on hyvä merkkinä josta voi laskea. Nyt kierrät uuden raidetangon paikolleen ja lasketun kierteen verran kuten vanhassakin.

Tämähän ei tietysti ole pyörän kulmien kannalta aivan paras keino vaan tarkan saa kulmien säätölaitteessa. Toki on olemassa tee-se-itse-miehelle "tanko", jolla voi alustavasti säätää aurauskulmia, ei täysin tarkka, mutta suuntaa antava.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysymys: LJ:n raidetangon kierre?? Jare Tekniikka & Jutustelu 21 09.01.2008 16:56
Raidetangon päät !! SoSo Tekniikka & Jutustelu 7 10.06.2005 21:45
M: raidetangon päät v + o 22mm Hakkiska1 O/M/V Muut 1 20.12.2004 18:49
BJ-40 raidetangon vahvistaminen mikjus Tekniikka & Jutustelu 13 26.03.2004 09:26
Raidetangon suojausta? Larha Tekniikka & Jutustelu 6 26.10.2003 15:51


Sivu luotu: 03:13 (GMT +2).