![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#51
|
|||
|
|||
![]()
Kilvetön auto, mahdollisuus tehdä vaikka minkälainen jousitus ja sitte laitoit sinne pidemmät lehdet jotka lisää etuylitystä...
|
#52
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Uudet takakorvakkeet on siirretty sen 25 cm taakseppäin. Myöhemmin samat korvakkeet toimii kierrejousituksen tukivarsille myös. Se mikä näissä pakoissa on huonoa, on että koska akselin kiinnityskohta on epäsymmetrinen, ei riippuja voinut siirtää taakse juurikin tuon etuylityksen ja perän kulman takia. Etuylitys ei kasvanut, päinvastoin kohtauskulma parani, koska tuli korotusta reilusti alkuperäiseen verrattuna ja etuakseli siirtyi vähän eteenpäin. Jos saan toiset pakat, niin teen saman taakse jossainvaiheessa. Siirtyis taka-akselikin vähän taakseppäin. Näin lyhkäsessä autossa olis vähän varaa akseliväliä kasvattaakkin. Viimeksi muokannut Mutamies : 09.04.2009 21:29 |
#53
|
||||
|
||||
![]()
Ennustan kolmella lehdellä pakkojen olevan kohta aika suorat. Laita riittävän pitkällä liikeradalla olevat riiput, koska muuten jousituksesta tulee aika pinkeä. Jos riippu ei liiku tarpeeksi lehdet katkeaa aika helposti.
|
#54
|
||||
|
||||
![]()
Tuolla on vielä noita lehtiä jäljellä, joten koitetaan ensin näin ja sitten lisätään lehtiä. Riipun kulmalla olen liikevaraa koittanut saada mahdollisimman laajaksi. Käyn kunnon testilenkillä, ja koitan tehdä havaintoja käyttäytymisestä.
|
#55
|
||||
|
||||
![]()
Hienosäätöä tehty ja fiilistelty on.
Ihmeen runsaasti se joustaa: Seuraavaksi vähän jotain maalaushommaa, tunkkii ja himmelii. |
#56
|
||||
|
||||
![]()
pienemmät gummit ois pop...
__________________
Mouho Motorsport |
#57
|
||||
|
||||
![]()
Jos löytyis 35" boggerit, niin vois kokeilla. Onhan tos noi 33" swampperit, ne on vaan toosi pienet. Niitten vanteissa oleva väri sopisi tulevaan kaarien väriin... Ois niinku sävy sävyyn.
![]() Hitto, siitähän tuli valkoinen: Viimeksi muokannut Mutamies : 11.04.2009 21:45 |
#58
|
||||
|
||||
![]()
Ulkoasu alkaa hahmottua pikkuhiljaa.
Puuttuu vielä teippaukset ja sun muut tarrat: |
#59
|
||||
|
||||
![]()
teipeistä puheen ollen ni ex tämmönen sateenkaari logo sopeis sun ja susukin tyyliin
![]() ![]()
__________________
Mouho Motorsport |
#60
|
||||
|
||||
![]()
Ne on muuten vähän eri kaverit kun noita sateenkaarijuttuja harrastaa...
|
#61
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() oranssit vanteet sopeis kyl hyvin lisäx, paa ne 33" alle...
__________________
Mouho Motorsport |
#62
|
||||
|
||||
![]()
35" boggerit hankintakintalistalla. Tulis vähän liian reilu pudotus 37" renkaista noil 33" renkailla.
No täytyy koittaa, sillä se selviää. |
#63
|
||||
|
||||
![]()
No nyt se mopo kuitenkin karkailee käsistä...
Parhaillaan jäähdyttimen siirto taakse. Syy: saada vinssi melkeen moottoriin kiinni. 12000 lbs vinssi odottaa asennusta. Aika avoin edestä: Reiluhko kenno möllöttää takana: Pitää vielä eristää hieman tuota kennoa varsinaisesta ohjaamosta, kuitenkin ilmanvirtauksen häiriintymättä. Muutenkin luulen että ohjaamon puolella paleltuu, jos sitä ilman virtausta ei ota sivuilta. Kaikkiaan kolme flektiä imee ilman edestä päin. Perkule, tässähän joutuu kohta asentamaan toisen laturinkin... ![]() Viimeksi muokannut Mutamies : 17.04.2009 22:21 |
#64
|
||||
|
||||
![]()
Nesteen kierron kanssa ei ole minkäänlaisia ongelmia. Ilmasin putket termarikotelon kautta. Flekteille vielä sähköt, niin voi koittaa lämpöjen nousua.
|
#65
|
||||
|
||||
![]()
oletko ajatellut laittaa paisuntasäiliöö, vai unohtuiko?
|
#66
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä se siellä on... Volvon oma.
Yllättävän helposti kuitenkin ilmaus kävi, ja hienosti nousee pustysuoraankin tuo neste. Seuraavaksi vuorossa vinssi eteen. Taaksekkin on joku vanha vinssi, mutta ei sitä nyt kaikkea kerralla. ![]() |
#67
|
||||
|
||||
![]()
Nähdäänkös tämä ens viikonloppuna kemiössä ?
|
#68
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä nähdään, rengastus vaan vähän avoin vielä. Pitäis vaan keretä ajaan vähän testiä ennen sitä... Toisaalta siellähän tulis sit testit ajettuu.
|
#69
|
||||
|
||||
![]()
Vinssi asennettuna vihdoin. Sain hyvin liki moottoria laitettuu sen, nyt kun on jäähdytin siirretty taakse.
|
#70
|
||||
|
||||
![]()
heh ja näköjään tuuninki verkkoo dollarien kuljetus lodjust
![]()
__________________
Mouho Motorsport |
#71
|
||||
|
||||
![]()
Johan sulla on hyvä muisti! Ihme juttu, kun sun pääs on muuten ihan laho...
![]() Tarttis viel kehittää joku puskin eteen. Jäähdytys kyllä toimii hienosti, joten se ei enää vaadi toimenpiteitä. Pysyy lämmöt kurissa tolla pienemmällä flektilläkin, ja jos ison räväyttää päälle, niin alkaa kone jäähtyä liikaakin. Tyytyväinen olen, vaikka vähän epäilyttikin ensiks koko operaatio. Viimeksi muokannut Mutamies : 23.04.2009 20:14 |
#72
|
|||
|
|||
![]()
Kannatta tehä verkosta kotelo ton vinssinvapautusvivun ympärille ettei oo räpylät remmin välissä
![]() Nimim. pyörivään flektiin vastaavasti sormet työntäny.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#73
|
||||
|
||||
![]()
Njaa tarkkasilmäistä väkeä. Työntelin tuonne räpulää, ja havaitsin, jotta tarvii rannettamyöden työntää maskiin sisään ennenkun sormet on vaarassa. Teen kotelon siihen.
Viimeksi muokannut Mutamies : 20.06.2009 08:45 |
#74
|
||||
|
||||
![]()
Päivitellääs vähän taas tätäkin jutustelua. Tekniikka toimii ihan mukavasti turbiinia lukuunottamatta. Hakusessa korkeammalla stall speedillä oleva limppu. 2500 r/min vois olla pop. Toi kone kun ei jaksa oikeen vääntää niin alhaalta kun tuo nykyinen turbiini ottaa kiinni. (ottaa ihan sairaan matalilla kierroksilla kiinni)
Rengasäivitykset parhaillaan menossa. Good yearin MT/R 37" renkaat sai lähteä, ja tilalle tulee 35" Creepyt leikattuna. Ideana tässä lähinnä parempi kylkisuojaus ja joustojen paraneminen kun renkaat ei enää ota koppaan kiinni. Vasemmalla laikkaamaton, oikealla leikattu: Toinen rengas sarja, mitä voi autoon kokeilla on odottamassa leikkausta: Eli kyseessä on 33" Swamperit. Voisin muuten myydä nämä leikattuna ja bedlock vanteineen poiskin... YV:tä kehiin jos kiinnostaa. Viimeksi muokannut Mutamies : 20.06.2009 09:22 |
#75
|
||||
|
||||
![]()
No hittolainen, on taas aikaa mennyt... On hienosti pelannut auto kyllä, vaikka melkoinen rakennelma onkin.
Mutta nyt hajos automaatin ja jakiksen välinen väliakseli. Tarkemmin etummainen ristikko räjähti siitä. Tarvii kehittää siihen jokin vahvempi patentti. Turbiini ongelmaan on ratkaisu löytynyt, mutta en vaan ole saanut aikaiseksi toimittaa vanhaa turbiinia modattavaksi. Saa sellaisen kun haluaa, eikä edes ole pahan hintainen muutostyö. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeep tuli taloon... | offipete | Maasturiprojektit | 20 | 04.04.2008 18:25 |
Hoyakka tuli taloon | Berkele | Maasturiprojektit | 2 | 16.04.2007 15:55 |
Blondi tuli taloon (HJ) | pee | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 31.03.2005 22:09 |
Koira tuli taloon... | Carlos | Rakas Päiväkirja | 15 | 10.01.2005 11:46 |
Talbotti tuli taloon. | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 14.12.2004 21:40 |