![]() |
|
Hieman erillainen Suzuki tuli taloon... Nelipyöräohjaus?
Tällainen aihio tuli hommattua:
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=24594 Moottorin virkaa hoitaa: http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=24592 Lopun hoitaa Patukan akselit, BW55 automaatti ja 37" gummit. Tästä pitäis kehitellä soppeli safarikiesi. Hommaa tosin löytyy vielä... Laitan tiiviisti kuvia kun pääsen vauhtiin. Ensiksi alkaa mätähommat. |
onpas kohtuu härskin näköinen laitos
|
Eikös toi ole Ollin vanha Suzuki?
Marko |
Oikeestaan kovasti härskin siitä tekee tuo renkastus ja hand made hyper-ofset vanteet, jotka taitaa olla 12" leveet...
Edellinen omistaja meinas et etenee. No ei luulis ainakaan pienemmällä rengastuksella voima loppuvan. Ja onhan se automaattilooda kiva. |
Salosta tää on kai alunperin? Vihdissä viimeeks.
|
Joo kyllähän tuo on ollin tuotos
|
asiallinen kötöstely:)
|
Kuukausi aikaa viimeistellä safarikuntoon,ja EHDOTTOMASTI tuut sitte tolla.
|
Lainaus:
|
Komee peli on
|
Eikös tuan vielä sais kilpien väliin? pikkurenkailla siis.
|
Mä luulen, että noi akselistomuutokset on vähän liikaa katsurille... Jaa nii onhan siel muutakin. :)
|
Lainaus:
|
onko kardaanilähdöt peristä vielä etuvedon murroksilla? taitaa ola että on ollut pohjois-karjalassakin moinen vekotin.
|
Edessä on etuvedosta vetonivel, takana normaali.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=24608 Mitäs näistä kasais... Jos vaikka vähän kevyemmän ohjauksen? http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=24609 |
Itsekin kun suikkaa haeskelin niin tuo kyseinen laitos oli ehdokkaana.
Löysin yhden naapuripitäjästä niin ei joutanut tuota äimistelemään. Mites tuollainen etuvetonivel kestää/toimii kardaanissa? |
Mulla ei ole aavistustakaan tuosta kestävyydestä, mutta on toi kai tuolla jo jonkin aikaa ollut.
|
Lainaus:
EDIT: piti kysymäni että kuis iso kone toi on ja paljos potkua? |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Tuon nivelen kestävyyden varmaan voinee ajatella niin että sillä on noin viidesosa siitä kuormituksesta mitä sillä on "oikealla" paikallaan ollessa kun tuossa tulee vielä perän välitys väliin ennen rengasta. Sen seuraavan vetonivelen kestävyydestä varmaan kannattaa ennemmin huolestua...:o
|
No tossa on toi Volvon B21 kone, eli 2,1 litraa ja 98-107 hevosvoimaa. Kaipa ihan soppeli kone automaatille.
Mitäs täällä puhutaan pahvista ja lasikuidusta? Kumpainenkaan ei kuulu tähän proggikseen... :) |
Nivel kestää! Ite olen tehny traktorin 4wd jossa kartaaneina toimii eskortin vetarit.Vekottimella ajetaan puuta metsästä,niitetään heinät, luodaan lumet ja kaikki muut kummalliset ajot elikkäs rasitusta on ollu kohta 4v.
|
Joo varmasti kestää saman ku alkuperäinen nivel mut tarkoitin et olisko paljonkin kestävämpi et jos laittais tuollaisen myös. Enpäs muistanut et sumpen "traktoris" oli tuollaiset.
|
Nyt vähän poisteltu mätää.
Tässä ne pahimmat paikat on: http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=24635 Jää muuten ehjä Suzukin tankki tästä ylimääräseks, joten jos joku tarvii... Etupäästä purettu jotain pois: http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=24636 Uusi raidetanko työnalla. Tanko tulee King cabin vääntösauvasta. |
Sivu luotu: 21:19 (GMT +2). |
|