Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.04.2009, 20:46
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.618
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
Hiluxissa vääntösauva kiinni ylätukivarressa ja nissanissa alatukivarressa joten ei onnistu.
Onnistuupa. Hiluxissa annetaan ylävarren olla paikallaan, ja tehdään speiseri varren ja yläpallon väliin, ja alavarren rungon puolen kiinikkeisiin tehdään palikat millä niitä lasketaan alas. Nissanissa muuten samoin, mutta myös vääntösauvojen takapäät pitää laskea.

Näinhän ne tehdään tuolla rapakon takana.

Mutta jos yhdellä palikalla haluaa homman hoitaa, niin se ei onnistu kuin kierrejousen kanssa.

__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
lj-70 korotus? ohvipete Tekniikka & Jutustelu 18 03.04.2008 14:28
LJ:n korotus Suitsa-Man Tekniikka & Jutustelu 6 11.04.2007 14:30
hj 60 korotus Tekniikka & Jutustelu 3 23.03.2006 11:15
FJ-55 Korotus? jambo72 Tekniikka & Jutustelu 1 12.11.2004 09:23
HJ-60 Korotus Tekniikka & Jutustelu 0 16.06.2003 04:49


Sivu luotu: 19:29 (GMT +2).