Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   korotus polikat. (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=58584)

rocky86 20.04.2009 19:18

korotus polikat.
 
3 Liiteet
olen jossaki rakentelu topikissa nähny ku joku olitehny risukeula lava autoon keulaan korotus palat.
niin mihinkähän väliin ne tehdään.
pari kuvaa paikoista joihin ite ne pukkaisin.
ja auto on 90 nissan kinkeri

jpg.gif 20042009_001.jpg (88,5 Kt)
jpg.gif 20042009_002.jpg (89,2 Kt)
jpg.gif 20042009_004.jpg (77,6 Kt)

-Jarkko- 20.04.2009 19:31

Vähän samaa aihepiiriä...:http://forums.offipalsta.com/showthr...p?t=58522cool:

rocky86 20.04.2009 19:43

joo tästä on vakaaja poistettu mutta suunnitemissa olis tehä ne korotus palikat niin sais sitte löysätä pikkusen tankoja nii tulis joustoja lisää.
:cool:

Patukkamies 20.04.2009 20:01

alkaa mennä nivelet niin pahaan kulmaan ku alkaa oikein korotteleen tommosta risukeulaa
itellä oli kinkussa vedetty etupäässä sauvat niin tiukalle ku saa niin alko olla jo nivelet aikasessa kulmassa
king cappiin ei vissiin saa vaihtaa jäykkää akselia mikäli tahtoo kilvissä pitää jos oikein olen ymmärtäny?

-Jarkko- 20.04.2009 20:08

Tuollainen kuvatus löytyi.. http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=24277 Näyttää aika hurjalle mutta ei kai siinä kauheasti ole vaihtoehtojakaan muita. Jäykkäakselimiehenä ei sen kummempia mielipiteitä sitten kehtaa julkaistakkaan... :rolleyes:

bluevan 20.04.2009 20:21

Hiluxissa vääntösauva kiinni ylätukivarressa ja nissanissa alatukivarressa joten ei onnistu.

HeikkiH 20.04.2009 20:46

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja bluevan (Viesti 553988)
Hiluxissa vääntösauva kiinni ylätukivarressa ja nissanissa alatukivarressa joten ei onnistu.

Onnistuupa. Hiluxissa annetaan ylävarren olla paikallaan, ja tehdään speiseri varren ja yläpallon väliin, ja alavarren rungon puolen kiinikkeisiin tehdään palikat millä niitä lasketaan alas. Nissanissa muuten samoin, mutta myös vääntösauvojen takapäät pitää laskea.

Näinhän ne tehdään tuolla rapakon takana.

Mutta jos yhdellä palikalla haluaa homman hoitaa, niin se ei onnistu kuin kierrejousen kanssa.


Sivu luotu: 19:57 (GMT +2).