![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Jaksotuomari koulutustaMoi! Olen suunnitellut järjestää jaksotuomareille ja kaikille muillekkin halukkaille jaksotuomarikoulutusta. Ongelmaksi nyt näyttää vain sopivan päivän löytäminen kun joka viikonloppu tuntuu jo olevan kaikenlaista. Alunperin olin suunnitellut 9.5 lauantaita kun Mad Moosen kisa peruuntui siltä päivältä, mutta nyt siinäkin on jo ainakin kolme päällekkäistä tapahtumaa :-( Jos pystyn järjestämään koulutus tilaisuuden 16.5 niin löytyisikö siihen riittävästi halukkaita? Alustavat ilmoittautumiset tähän ketjuun niin näen kannattaako edes yrittää! Koulutukseen voisi osallistua sekä sellaiset henkilöt jotka haluavat AKK:n koulutus merkinnän sekä sellaiset henkilöt jotka eivät vielä edusta mitään AKK:n alaista seuraa mutta haluaisivat oppia säännöt! Tarkoitus olisi maastossa käydä läpi Eurotrial sääntöjen tulkitseminen, havainnollistamalla se tehdyillä jaksoilla ajamalla. Koulutus ei ole tarkoitus olla kallis, mutta vasta kun tiedän montako suunnilleen tulisi mukaan osaan sanoa paljonko se kustantaa! Tarkoitus on vain peittää maanomistajan haluama korvaus sekä materiaalin hankinnasta tulleet kulut. Mitään ruokatarjoilua en ala järjestämään enkä palkaa ole ennenkään näistä saanut! Junde
|
|
||||
|
||||
![]()
Onko paikasta mitään hajua?
E:kai miekii sit jos toikii Viimeksi muokannut Repro : 20.04.2009 08:45 |
|
||||
|
||||
![]()
Meikä ois ainakin mukana.
Tosin 17.5. olis parempi kun la on Kotkassa ajot, mutta niin se kai aina menee ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Yritän saada järjestetty samalle alueelle jossa Talman kisat on viime vuosina pidetty!
Raision alue oli myös mielessä, mutta se on aika kallis! Yritän pitää hinnan niin alhaalla kuin mahdollista jotta ei sitten siitä jäisi kiinni! On kait se mahdollista pitää sunnuntainakin, laittakaa mukaan komentti kumpi päivä niistä paremmin itse kullekkin sopisi! Junde |
|
||||
|
||||
![]()
Reprollekin sopii sunnuntai paremmin.
![]() Edit: Tai oikeastaan ainoastaan...
You got mud on your face You big disgrace Somebody better put you back in your place. Viimeksi muokannut Bänkster : 20.04.2009 08:57 |
|
||||
|
||||
![]()
Kiinnostaisi kyllä mutta ParatiisiOffi vie Oulaisiin kilpailemaan.
|
|||
|
|||
![]()
No perhana! Aina oon halunnu muita mollata, niin eikös se tuomaroimalla parhaiten käy!?! Ei vaiskaan. Osallistuminen kiinnostaa siis, ja näyttää kalenterissakin olevan tyhjää.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Voishan tuommonen kiinnostaa...
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on Junde tuona viikonloppuna (16-17.5) tuplayö, eli en pääse pelipaikalle.
|
|
||||
|
||||
![]()
Järjestä vaan, eiköhän sinne jotenkin sitten saada porukkaa liikkeelle.
Mun ehotus on tosin, että ei yritä tunkee toukokuulle, vaan kesäkuun puolelle suosiolla, niin ehtii yllyttään useampia mukaan!!! |
|
||||
|
||||
![]()
Minäkin ilmottaudun.
![]() Sunnuntai parempi päivä.
Ne pyörät jotka ei vedä, niin ne jarruttaa... ![]() Viimeksi muokannut rm67 : 29.04.2009 08:05 |
|
||||
|
||||
![]()
Voisihan tuo kiinnostaa, mutta ei vaan tiedä varmaksi yhtään kesästä kun nevalla pitäisi olla että onko töissä vai ei
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Saijalle mä järjestän vaikka privaatti koulutuksen kun muutenkin nähdään vähän useammin kuin muiden kanssa, vaikka alunperin olikin tarkoitus käyttää sua toisena kouluttajana kun olet niin paljon ollut jo mukana näissä hommissa!
Pakko järjestää toukokuussa kun ei ole itsellä kesäkuussa mahdollisuutta vetää kurssia! Toki loppukesästä voimme pitää uusinta kierroksen jos jää paljon porukkaa joka ei pääse toukokuussa! Kiitos Byrokraatille tarjouksesta järjestää tapahtuma espoossa, otan yhteyttä hieman lähempänä kun homma tarkentuu jotta kummassa paikassa pidetään! Kunhan varmistan päivän ja kellon ajat niin laitan virallisen ilmoittautumisen johonka sitten tarvitsen sen tiedon tuleeko koulutus toimitsija lisenssilliselle vai ilman lisenssiä olevalle! Junde |
|
|||
|
|||
![]() TapUA:n jäsenille kurssitus kerhon piikkiin
TapUA:n offisuuntautuneille (ja muillekin) jäsenille ilmoitettakoon, että kerho maksaa osallistumisen toimitijalisenssiin tarvittavalle jaksotuomarikurssille
![]() ![]() Ihan ehdotuksena Jundelle, että voiskos samaan yhteyteen sovittaa jonkinlaisen käytännön ratamestarikoulutuksenkin entisten aikojen malliin ![]() Inhorealisti |
|
||||
|
||||
![]()
Voisin tulla kans
|
||||
|
||||
![]()
minä myös, jos vaan päivämäärä sopii aikatauluun.
|
|
||||
|
||||
![]()
No kyl mäki sitte.
|
|||
|
|||
![]() Onko säännöt kaikilla hallinnassa
Onko koulutukseen halukkaita vai jokos on säännöt hallinnassa ja kaikki täysin oppineita
![]() ![]() Inhorealisti |
|
||||
|
||||
![]()
Niin pidetäänkö tää koulutus vai ei. Sunnuntai olisi hyvä päivä järjestää.
![]()
|
|||
|
|||
![]()
count me in also
|
|
||||
|
||||
![]()
Hienoa että halukkaita löytyy näin paljon!
Valitettavasti joudun siirtämään koulutuksen ajankohdan juhannuksen jälkeen. Yritän saada lukittua päivämäärän mahdollisimman pian jotta kaikki halukkaat voisivat varata ajan kalenteristaan! Koulutus pyritään järjestämään jonakin vakio ajopäivänä kulmakorvessa! Tällöin itse koulutuksesta ei näillä näkymin tarvitsisi maksaa mitään, ainoastaan ne jotka haluavat osallistua itse ajopäivään samalla kertaa tulisi tästä normaalit maksut! Junde |
|
|||
|
|||
![]() Hieno hommaLainaus:
Hieno homma, että viitsit järjestää koulutuksen. Valitettavasti en pääse tulemaan paikalle. Kyselin jo alkuvuodesta koulutusta AKK:sta Kähköseltä, eikä hänen mukaan siihen ollut tarvetta. Tämähän on ihan p...stä muutetaan sääntöjä eikä vaivauduta kouluttamaan toimitsijoita. AKK:n olisi pitänyt ehdottomasti järjestää tämä koulutus ja vastata sen aiheuttamista kustannuksista. Tähänkin asti on ollut työn ja tuskan takana saada riittävästi porukkaa töihin ja miten nyt käy, jos joutuvat vielä maksamaan tästä koulutuksesta. Jaksotuomareiden lisäksi pitäisi kouluttaa myös muita toimitsijoita kuten esim. katsastajat. On se vaan paha tarkastella autoja kun taas joku keksii alkaa latelemaan vastalauseita. Toivottavasti saadaan Turun seudulta riittävästi koulutettua porukkaa, että saadaan kisa järjestettyä. Tulen ehdottamaan TMK:n hallitukselle, että koulutukseen menevien kustannukset korvataan. By to way. Mulle voisi alkaa heittelemään sähköpostia osoitteeseen: moto.risti(a)luukku.com jos on halukas tulemaan TMK:n kisaan (Raisiossa) töihin. Tapu |
|
|||
|
|||
![]() Kannatasko ensin ottaa selvääLainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Inhorealisti Viimeksi muokannut Byrocrat : 04.05.2009 22:18 |
|
|||
|
|||
![]()
Tarvitaanko tähän jotain aiempia koulutuksia tai kursseja käydyksi? Ellei, olen myös kiinnostunut osallistumaan.
-Olli |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
AKK:n Offroad toimitsija- koulutusta 29.3.08 | Saija | Tapahtumat | 0 | 08.03.2008 22:30 |