Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tapahtumat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=152)
-   -   Jaksotuomari koulutusta (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=58567)

Junde 20.04.2009 08:20

Jaksotuomari koulutusta

Moi!

Olen suunnitellut järjestää jaksotuomareille ja kaikille muillekkin halukkaille jaksotuomarikoulutusta. Ongelmaksi nyt näyttää vain sopivan päivän löytäminen kun joka viikonloppu tuntuu jo olevan kaikenlaista.

Alunperin olin suunnitellut 9.5 lauantaita kun Mad Moosen kisa peruuntui siltä päivältä, mutta nyt siinäkin on jo ainakin kolme päällekkäistä tapahtumaa :-(

Jos pystyn järjestämään koulutus tilaisuuden 16.5 niin löytyisikö siihen riittävästi halukkaita?

Alustavat ilmoittautumiset tähän ketjuun niin näen kannattaako edes yrittää!
Koulutukseen voisi osallistua sekä sellaiset henkilöt jotka haluavat AKK:n koulutus merkinnän sekä sellaiset henkilöt jotka eivät vielä edusta mitään AKK:n alaista seuraa mutta haluaisivat oppia säännöt!

Tarkoitus olisi maastossa käydä läpi Eurotrial sääntöjen tulkitseminen, havainnollistamalla se tehdyillä jaksoilla ajamalla.
Koulutus ei ole tarkoitus olla kallis, mutta vasta kun tiedän montako suunnilleen tulisi mukaan osaan sanoa paljonko se kustantaa! Tarkoitus on vain peittää maanomistajan haluama korvaus sekä materiaalin hankinnasta tulleet kulut. Mitään ruokatarjoilua en ala järjestämään enkä palkaa ole ennenkään näistä saanut!

Junde

Repro 20.04.2009 08:39

Onko paikasta mitään hajua?
E:kai miekii sit jos toikii

Bänkster 20.04.2009 08:43

Meikä ois ainakin mukana.

Tosin 17.5. olis parempi kun la on Kotkassa ajot, mutta niin se kai aina menee :o

Junde 20.04.2009 08:52

Yritän saada järjestetty samalle alueelle jossa Talman kisat on viime vuosina pidetty!
Raision alue oli myös mielessä, mutta se on aika kallis! Yritän pitää hinnan niin alhaalla kuin mahdollista jotta ei sitten siitä jäisi kiinni!

On kait se mahdollista pitää sunnuntainakin, laittakaa mukaan komentti kumpi päivä niistä paremmin itse kullekkin sopisi!

Junde

Bänkster 20.04.2009 08:53

Reprollekin sopii sunnuntai paremmin.
:D

Edit: Tai oikeastaan ainoastaan...

panzer 20.04.2009 09:33

Kiinnostaisi kyllä mutta ParatiisiOffi vie Oulaisiin kilpailemaan.

A-P 20.04.2009 13:13

No perhana! Aina oon halunnu muita mollata, niin eikös se tuomaroimalla parhaiten käy!?! Ei vaiskaan. Osallistuminen kiinnostaa siis, ja näyttää kalenterissakin olevan tyhjää.

LRV8 20.04.2009 13:26

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Junde (Viesti 553766)
Yritän saada järjestetty samalle alueelle jossa Talman kisat on viime vuosina pidetty!
Raision alue oli myös mielessä, mutta se on aika kallis! Yritän pitää hinnan niin alhaalla kuin mahdollista jotta ei sitten siitä jäisi kiinni!

On kait se mahdollista pitää sunnuntainakin, laittakaa mukaan komentti kumpi päivä niistä paremmin itse kullekkin sopisi!

Junde

Ihan vaan heittona että mitä jos pitäisi koulutuksen Kulmassa ajopäivänä eikä Talmassa. Koekaniineja varmaan löytyisi mukavasti.

Olkku 20.04.2009 15:51

Voishan tuommonen kiinnostaa...

Saija 20.04.2009 16:14

Mulla on Junde tuona viikonloppuna (16-17.5) tuplayö, eli en pääse pelipaikalle.

Jare 20.04.2009 22:21

Järjestä vaan, eiköhän sinne jotenkin sitten saada porukkaa liikkeelle.

Mun ehotus on tosin, että ei yritä tunkee toukokuulle, vaan kesäkuun puolelle suosiolla, niin ehtii yllyttään useampia mukaan!!!

rm67 21.04.2009 07:16

Minäkin ilmottaudun.:D

Sunnuntai parempi päivä.

¤Offi-Osku¤ 21.04.2009 07:33

Voisihan tuo kiinnostaa, mutta ei vaan tiedä varmaksi yhtään kesästä kun nevalla pitäisi olla että onko töissä vai ei :(

Junde 21.04.2009 13:03

Saijalle mä järjestän vaikka privaatti koulutuksen kun muutenkin nähdään vähän useammin kuin muiden kanssa, vaikka alunperin olikin tarkoitus käyttää sua toisena kouluttajana kun olet niin paljon ollut jo mukana näissä hommissa!

Pakko järjestää toukokuussa kun ei ole itsellä kesäkuussa mahdollisuutta vetää kurssia!

Toki loppukesästä voimme pitää uusinta kierroksen jos jää paljon porukkaa joka ei pääse toukokuussa!

Kiitos Byrokraatille tarjouksesta järjestää tapahtuma espoossa, otan yhteyttä hieman lähempänä kun homma tarkentuu jotta kummassa paikassa pidetään!

Kunhan varmistan päivän ja kellon ajat niin laitan virallisen ilmoittautumisen johonka sitten tarvitsen sen tiedon tuleeko koulutus toimitsija lisenssilliselle vai ilman lisenssiä olevalle!

Junde

Byrocrat 21.04.2009 22:34

TapUA:n jäsenille kurssitus kerhon piikkiin

TapUA:n offisuuntautuneille (ja muillekin) jäsenille ilmoitettakoon, että kerho maksaa osallistumisen toimitijalisenssiin tarvittavalle jaksotuomarikurssille :) Tarkoittaa siis, että halukkaat ilmoittautukoon jos kiinnostusta löytyy. Ei näitä kursseja liian tiuhaan kuitenkaan ole ollut vai?? :rolleyes:

Ihan ehdotuksena Jundelle, että voiskos samaan yhteyteen sovittaa jonkinlaisen käytännön ratamestarikoulutuksenkin entisten aikojen malliin :cool:

Inhorealisti

mutiainen 22.04.2009 01:00

Voisin tulla kans

junnu78 22.04.2009 06:36

minä myös, jos vaan päivämäärä sopii aikatauluun.

Mika.U 22.04.2009 07:02

No kyl mäki sitte.

Byrocrat 28.04.2009 20:43

Onko säännöt kaikilla hallinnassa

Onko koulutukseen halukkaita vai jokos on säännöt hallinnassa ja kaikki täysin oppineita :rolleyes: En ihan usko, että jaksotuomareita olis liikaa jotta kaikille kisoille tuomareita riittäis, siis jos nyt joku innostuis niitä järjestämään :eek:
Inhorealisti

rm67 29.04.2009 08:07

Niin pidetäänkö tää koulutus vai ei. Sunnuntai olisi hyvä päivä järjestää.

:D

p.knoblock 02.05.2009 14:31

count me in also

Junde 04.05.2009 12:08

Hienoa että halukkaita löytyy näin paljon!

Valitettavasti joudun siirtämään koulutuksen ajankohdan juhannuksen jälkeen.
Yritän saada lukittua päivämäärän mahdollisimman pian jotta kaikki halukkaat voisivat varata ajan kalenteristaan! Koulutus pyritään järjestämään jonakin vakio ajopäivänä kulmakorvessa!

Tällöin itse koulutuksesta ei näillä näkymin tarvitsisi maksaa mitään, ainoastaan ne jotka haluavat osallistua itse ajopäivään samalla kertaa tulisi tästä normaalit maksut!

Junde

Rekisteröimätön 04.05.2009 21:36

Hieno homma

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Junde (Viesti 553756)
Moi!

Olen suunnitellut järjestää jaksotuomareille ja kaikille muillekkin halukkaille jaksotuomarikoulutusta. Ongelmaksi nyt näyttää vain sopivan päivän löytäminen kun joka viikonloppu tuntuu jo olevan kaikenlaista.

Alunperin olin suunnitellut 9.5 lauantaita kun Mad Moosen kisa peruuntui siltä päivältä, mutta nyt siinäkin on jo ainakin kolme päällekkäistä tapahtumaa :-(

Jos pystyn järjestämään koulutus tilaisuuden 16.5 niin löytyisikö siihen riittävästi halukkaita?

Alustavat ilmoittautumiset tähän ketjuun niin näen kannattaako edes yrittää!
Koulutukseen voisi osallistua sekä sellaiset henkilöt jotka haluavat AKK:n koulutus merkinnän sekä sellaiset henkilöt jotka eivät vielä edusta mitään AKK:n alaista seuraa mutta haluaisivat oppia säännöt!

Tarkoitus olisi maastossa käydä läpi Eurotrial sääntöjen tulkitseminen, havainnollistamalla se tehdyillä jaksoilla ajamalla.
Koulutus ei ole tarkoitus olla kallis, mutta vasta kun tiedän montako suunnilleen tulisi mukaan osaan sanoa paljonko se kustantaa! Tarkoitus on vain peittää maanomistajan haluama korvaus sekä materiaalin hankinnasta tulleet kulut. Mitään ruokatarjoilua en ala järjestämään enkä palkaa ole ennenkään näistä saanut!

Junde

Hieno homma, että viitsit järjestää koulutuksen. Valitettavasti en pääse tulemaan paikalle.
Kyselin jo alkuvuodesta koulutusta AKK:sta Kähköseltä, eikä hänen mukaan siihen ollut tarvetta. Tämähän on ihan p...stä muutetaan sääntöjä eikä vaivauduta kouluttamaan toimitsijoita. AKK:n olisi pitänyt ehdottomasti järjestää tämä koulutus ja vastata sen aiheuttamista kustannuksista. Tähänkin asti on ollut työn ja tuskan takana saada riittävästi porukkaa töihin ja miten nyt käy, jos joutuvat vielä maksamaan tästä koulutuksesta.

Jaksotuomareiden lisäksi pitäisi kouluttaa myös muita toimitsijoita kuten esim. katsastajat. On se vaan paha tarkastella autoja kun taas joku keksii alkaa latelemaan vastalauseita.

Toivottavasti saadaan Turun seudulta riittävästi koulutettua porukkaa, että saadaan kisa järjestettyä. Tulen ehdottamaan TMK:n hallitukselle, että koulutukseen menevien kustannukset korvataan.

By to way. Mulle voisi alkaa heittelemään sähköpostia osoitteeseen: moto.risti(a)luukku.com jos on halukas tulemaan TMK:n kisaan (Raisiossa) töihin.

Tapu

Byrocrat 04.05.2009 22:03

Kannatasko ensin ottaa selvää

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön (Viesti 557947)
Hieno homma, että viitsit järjestää koulutuksen. Valitettavasti en pääse tulemaan paikalle.
Kyselin jo alkuvuodesta koulutusta AKK:sta Kähköseltä, eikä hänen mukaan siihen ollut tarvetta. Tämähän on ihan p...stä muutetaan sääntöjä eikä vaivauduta kouluttamaan toimitsijoita. AKK:n olisi pitänyt ehdottomasti järjestää tämä koulutus ja vastata sen aiheuttamista kustannuksista. Tähänkin asti on ollut työn ja tuskan takana saada riittävästi porukkaa töihin ja miten nyt käy, jos joutuvat vielä maksamaan tästä koulutuksesta.

Jaksotuomareiden lisäksi pitäisi kouluttaa myös muita toimitsijoita kuten esim. katsastajat. On se vaan paha tarkastella autoja kun taas joku keksii alkaa latelemaan vastalauseita.

Toivottavasti saadaan Turun seudulta riittävästi koulutettua porukkaa, että saadaan kisa järjestettyä. Tulen ehdottamaan TMK:n hallitukselle, että koulutukseen menevien kustannukset korvataan.

By to way. Mulle voisi alkaa heittelemään sähköpostia osoitteeseen: moto.risti(a)luukku.com jos on halukas tulemaan TMK:n kisaan (Raisiossa) töihin.
Tapu

Kunhan nyt keksitään koulutukselle sopiva ajankohta niin tämähän on juuri sitä AKK:n järjestämää koulutusta :) eli ota selvää asioista ennenkuin haukut ihmisiä varsinkaan kun et näy tietävän kenen kanssa olet ollut tekemisissä. Ja koulutushan on perinteisesti kerhojen maksamaa kun toimitsijalisensseistä on kyse. Viime vuonnahan niitä Offi-katsureitakin koulutettiin, oliko teiltä ketään :eek: Ja kun hinnasta tuolla valitat niin luitko Junden tekstin tuosta ylempää?? Pitääkö sponssata koulutettavien matkatkin :rolleyes: Voipi vaan olla ettei ehdi koulutus vielä TMK:n kisan toimitsijapulaa korjata :( Niin ja mikäänhän ei muuten estää Turkulaisia järjestämästä ihan omaa jaksotuomarikoulutusta kun siellä taitas olla kouluttajiakin aikas lähellä ihan omasta takaakin tai ainakin naapuriseuroissa :cool:
Inhorealisti

83K5 05.05.2009 09:52

Tarvitaanko tähän jotain aiempia koulutuksia tai kursseja käydyksi? Ellei, olen myös kiinnostunut osallistumaan.

-Olli

Sivu luotu: 12:11 (GMT +2).